انصارالله یمن: امریکا و اسرائیل در پس یورش های افغانستان، سوریه و لبنان قرار دارند

© Photo / twitter/andarabiانصارالله یمن: امریکا و اسرائیل در پس یورش های افغانستان، سوریه و لبنان قرار دارند
انصارالله یمن: امریکا و اسرائیل در پس یورش های افغانستان، سوریه و لبنان قرار دارند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
جنبش انصارالله یمن تأکید کرد، که یورش های پسین در برابر غیر نظامیان در لبنان، سوریه و افغانستان از سوی امریکا و اسرائیل و عاملان آنان صورت گرفته است.
انفجار در مسجد شیعیان در کندهار؛ آمار کشته شدگان بالا رفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
انفجار در مسجد شیعیان در کندهار؛ آمار کشته شدگان بالا رفت
شبکه خبری المسیره ضمن نقل بیانیه انصارالله، گزارش داد، انصارالله حملات انتحاری اخیر در مساجد افغانستان را که به شهادت دستکم 62 نفر منجر شد، محکوم می‌کند.
انصارالله تأکید کرد، که این جنایات قتل وحشیانه توسط عناصر تکفیری صورت می‌گیرد که ساخته دست آمریکاست و آنان را در افغانستان قرار داده است تا اهداف و برنامه‌های آن را محقق کنند.
این جنبش خاطر نشان کرد، مسئولان افغانستانی باید قاتلان را تحت تعقیب قرار دهند و قصاص کنند و حمایت لازم را از نمازگزاران به عمل آورند تا از انجام چنین حملاتی جلوگیری شود.
انصارالله با اشاره به جنایت اخیر در لبنان و کشته شدن شماری از غیر نظامیان در بیروت، تأکید کرد که هدف از این اقدام تروریستی، ضربه زدن به ثبات و صلح در لبنان و کشاندن این کشور به فتنه داخلی است که آمریکا و اسرائیل در پس آن قرار دارند.
انصارالله ضمن محکوم کردن یورش های اسرائیل به منطقه تدمر در شرق سوریه، گفت که این حملات، اسرائیلی-آمریکایی است و سوریه حق دارد که به این حملات پاسخ دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала