Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت رونالدو از نیمکت‌نشینی؛ این‌جا آمدم که جام بگیرم!

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی شروع خوبی در منچستریونایتد داشته است اما به نظر می رسد که این بازیکن در شروع کارش در اولدترافورد با حاشیه هایی مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر در دیدار هفته هفتم لیگ برتر برابر اورتون تصمیم گرفت که به کریستیانو رونالدو استراحت دهد و این بازیکن کار را از روی نیمکت آغاز کرد.
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
پاسخ سولسشر به فرگوسن در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو
هرچند او در نیمه دوم به زمین آمد اما توانست کار زیادی از پیش ببرد و در نهایت بازی با تساوی 1 - 1 به پایان رسید. در تازه‌ترین مورد، نشریه انگلیسی «سان» گزارش داده است که کریستیانو رونالدو از نیمکت نشینی مقابل اورتون به شدت دلخور بوده است و به همین خاطر با سولشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ درگیری لفظی پیدا کرده است. 
فوق ستاره پرتگالی به مربی تیمش اعلام کرده است که از تصمیمش دلخور است و از او خواسته که تصمیم خود را تغییر بدهد و از او در ترکیب اصلی استفاده کند.
یکی از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد به سان گفت:«رونالدو از این که در این بازی نیمکت نشین بسیار ناامید و ناراحت است. او به سولشر گفته است که وقتی که آماده بازی نباشد، خودش اعلام خواهد کرد و می خواهد در همه بازیهای لیگ حضور داشته باشد. رونالدو همچنین به او گفته که به اینجا آمده تا قهرمان شود و یونایتد باید مهم‌ترین بازیکنانش را در تمامی دیدارها به کار بگیرد.»
شیاطین سرخ در بازی برابر اورتون دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و کار را با تساوی به پایان برد که هم رونالدو و هم پوگبا در آن بازی از روی نیمکت وارد زمین شدند. البته یونایتد در دقایق پایانی گلی دیگر را هم دریافت کردند و ممکن بود که کار برایشان خیلی مشکل تر شود اما این گل توسط داور ویدیویی مردود شد.
امروز منچستریونایتد در ورزشگاه کینگ پاور میهمان لسترسیتی است و انتظار می‌رود که رونالدو در ترکیب اصلی قرار گیرد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала