Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد ستاره سرشناس فوتبال جهان به بارسلونا

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
دنی آلوز به بارسلونا پیشنهاد داده تا بار دیگر برای تیم فوتبال این باشگاه به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک، دنی آلوز پس از فسخ قراردادش با سائوپائولو در اوایل سپتامبر بدون تیم است. این شرایط خاص باعث شده تا این بازیکن منتظر جنوری باشد تا تیم جدیدش را انتخاب کند.
دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
ورزش
حضور آلوز در شهر بارسلونا؛ برازیلی به بارسا بر می‌گردد؟ + عکس
این بازیکن در تلاش است تا تیم جدیدی را برای خود پیدا کند و حالا یک گزینه جالب را مورد نظر قرار داده است. این ستاره برازیلی که در سال 2016 بارسلونا را ترک کرد، در گفت‌وگو با نشریه «اسپورت» کاتالونیا در پیوند به بازگشت خود به این تیم گفت:
«من گفته‌ام که هر موقع که بارسا به من نیاز داشته باشد و من را بخواهد، بدون توجه به جایی که هستم، در اختیار آنها خواهم بود. علاقه، عشق و احترام من برای این باشگاه بسیار زیاد است. اگر بارسلونا فکر می‌کند به من نیاز دارد، تنها باید با من تماس بگیرد. هنوز هم فکر می‌کنم که می‌توانم به هر تیمی کمک کنم، اما بیشتر از همه به بارسا چون آنها بازیکنان جوان زیادی دارند.»
مدافع راست برازیلی در سال 2008 از سویا به بلوگرانا پیوست و در تیم کاتالان برجسته بود، جایی که همکاری خوبی با لیونل مسی در جناح راست ایجاد کرد. آلوز پیشنهاد بازگشت در نقل و انتقالات ماه ژانویه را به بارسلونا داده است، زمانی که قراردادش با سائوپائولو به پایان می‌رسد اما رسانه‌های کاتالان معتقد هستند بازگشت این بازیکن 38 ساله امکان‌پذیر نیست.
پس از خروج از بارسلونا، آلوز به یوونتوس پیوست، جایی که در فصل 2016 - 2017 بازی کرد و در ادامه به پاری‌سن‌جرمن منتقل شد. مدافع کناری برازیلی دو سال در فرانسه ماند و سپس به کشور خود بازگشت تا با سائوپائولو قرارداد امضا کند.
آلوز که بین سال‌های 2008 تا 2016 در عضویت بارسلونا بود، به این تیم برای کسب 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرد.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала