Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: به جمع مدعیان لالیگا بر می‌گردیم، از اخراج شدن نمی‌ترسم

© AFP 2023 / LLUIS GENEرونالد كومان مدرب برشلونة
رونالد كومان مدرب برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با والنسیا حاضر شد و در مورد مختلف صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از وقفه دو هفتۀ بخاطر بازی‌ها ملی، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ در چهارچوب هفته نهم رقابت‌های لالیگا، میزبان والنسیا است و کار دشواری برای کسب پیروزی دارد.
رونالد كومان مدرب برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
احتمال جهنمی شدن شرایط برای کومان؛ سه آزمون سخت با دفاع شکننده
رونالد کومان که روزهای دشواری را سپری می‌کند، دقایقی قبل در نشست خبری این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
از کومان سوالات زیر پرسیده شد.
ادامه دادن در بارسلونا؟
"مردم درباره آینده من صحبت می‌کنند، البته این در باشگاه بزرگی چون بارسلونا طبیعی است. این اولین بار نیست، سال قبل هم دفعات زیادی بود که درباره من صحبت می‌کردند. رییس همه چیز را مشخص کرده و از من حمایت می‌کند اما به هرحال یک سرمربی باید بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. میخواهم انرژی خودم را برای بازی‌های پیش رو بگذارم و روی احساساتم تمرکز نمی‌کنم. تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را برای باشگاه ارائه بدهم."
نیوکمپ؟
"ورزشگاه کاملا یا تا حدی پر خواهد بود و جو ورزشگاه پس این نسبت به بازی‌های قبل متفاوت خواهد بود. بودن تماشاگران کمکی به ما خواهد بود و به تیم قدرت می‌دهد. حمایت شدن از طرف هواداران احساس خوبی است."
بازی فردا؟
"انتظار یک بازی سخت را داریم، تیم های بوردالاس رقابتی هستند، باید در دفاع پیشرفت کنیم. ما در خانه بازی می‌کنیم و باید پیروز شویم چون این یک بازی مهم است."
گاوی؟
"علی رغم سن کم او خود را نشان داده و می‌داند که چگونه باید بازی کند. او از فرصت‌هایی که من و لوئیس انریکه به او دادیم خوب استفاده کرد. ما باید به دنبال تعادل در ترکیب باشیم."
بازگشت ستاره‌های مصدوم؟
"با بازگشت مصدومان از ترکیب خودم نسبت به قبل رضایت بیشتری دارم. مصدومیت‌ها همیشه وجود دارند ولی ما بدشانس بودیم. تقریبا تمامی مهاجمین مصدوم بودند. ما میتوانیم رقابت کنیم تا لالیگا را به دست بیاوریم."
آگوئرو؟
"او بسیار پیشرفت کرده است. او 25 دقیقه در بازی دوستانه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما هنوز از نظر فیزیکی کاملا آماده نیست که این با مسابقات به دست می‌آید. استعداد او مشخص است. او میتواند چیزهای زیادی به ما بدهد. بهترین چیز این است که او خوب است و با انجام دقاقی بازی بیشتر بهتر هم خواهد شد همانند اتفاقی که برای فاتی افتاد."
لاپورتا؟
"سعی میکنم آرام باشم که این ساده نیست چون مسائل زیادی وجود دارد اما باید این چیزها راکنترل کنید."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала