Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب مدافع گران‌قیمت آرسنال: من تماشای فوتبال را دوست ندارم

© AFP 2023 / NEIL HALLویلفرد زاها Crystal Palace's Ivorian striker Wilfried Zaha (L), Arsenal's English midfielder Emile Smith Rowe (2nd R) and English referee Andre Marriner (R) 'take a knee' in support of the No Room For Racism campaign
ویلفرد زاها Crystal Palace's Ivorian striker Wilfried Zaha (L), Arsenal's English midfielder Emile Smith Rowe (2nd R) and English referee Andre Marriner (R) 'take a knee' in support of the No Room For Racism campaign - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
بن‌وایت مدافع انگلیسی آرسنال، اعتراف کرد که از تماشای فوتبال لذت نمی‌برد و ترجیح می‌دهد بنیامین صدا زده شود.
به گزارش اسپوتنیک، بن‌وایت مدافع انگیسی، تابستان گذشته با مبلغ 50 میلیون پوند از برایتون به آرسنال پیوست و در حال حاضر نخستین فصل حضورش را در جمع توپچی‌ها تجربه می‌کند.
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
ورزش
خوشبینی ونگر به آیندۀ درخشان آرسنال زیر نظر آرتتا
این مدافع جوان که زندگی حرفه‌ای خودش را وقف فوتبال کرده‌است، می‌گوید که تماشای این بازی را دوست ندارد و مشتاق است تا به جای تماشای فوتبال کارهایی دیگری را انجام دهد.
وی این موضوع را در گفت‌وگویی با اسکای اسپورت مطرح کرد و گفت:"  فوتبال به صورت گسترده و همیشگی است و من وقتی به خانه می‌رود، دوست دارم تا کارهایی دیگری را انجام دهم. به همین دلیل است که تماشای فوتبال را دوست ندارم. شاید بازی خودم را به دلیل تحلیل و این مسائل تماشا کنم و همین‌طور بازی تیم ملی را بخاطر علاقه، اما همواره در زمان بازی فوتبال مشغول کارهای دیگری هستم."
وی در ادامه افزود:" "من در جوانی هرگز فوتبال ندیدم. حالا هم نمی‌بینم. من فقط بازی کردن را دوست داشتم/دارم، همیشه فوتبال بازی می‌کردم و هرگز تماشا نمی‌کنم. بنابراین من اطلاعات زیادی در مورد نسل‌های قبلی ندارم، اما می دانم که پاتریک ویرا بازیکن بسیار خوبی بود. اما من از جزئیات بازی‌ او اطلاع ندارم."
بن‌وایت در حالی این ادعا را مطرح کرده است که بسیاری از مربیان به بازیکنان وظیفه می‌سپارند تا بازی‌ها را تماشا کنند و ضمن آنالیز بازی حریف، حرکات و چیزهای جدید بیاموزند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала