Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از این‌که «توپ طلا» همیشه به مسی می‌رسد خسته شده‌ام!

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
ستاره اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد اذعان کرد که از تماشای لیونل مسی برای کسب توپ طلا خسته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پاتریس اورا مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد و یوونتوس می‌گوید که از نگاه کردن مراسم توپ طلا و این که در آخر آن، جایزه همیشه به مسی می‌رسد، خسته شده است.
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
ورزش
مسی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا نام‌برد
به نظر می‌رسد رقابت برای کسب توپ طلا امسال نزدکی‌تر از گذشته بوده است و اورا حتی دو بازیکن چلسی یعنی انگولو کانته و جورجینیو به عنوان برندگان شایسته‌تری نسبت به مسی معرفی کرد.
اورا در مصاحبه‌ای، درباره شانس اصلی توپ طلا گفت:
«از نظر من، این توپ طلا باید به کانته یا جورجینیو برسد. از این که همیشه به مسی می‌رسد و او برنده است، خسته شده‌ام. مسی سال گذشته چه چیز مهمی را برنده شد؟ بله، توانست با آرجنتین قهرمان کوپا آمریکا شود، اما با بارسلونا چه کار مهمی انجام داد؟ هیچی!»
همراه با لیونل مسی، کانته و جورجینیو در رقابت برای کسب توپ طلا از جمله بازیکنان سرشناسی مانند کریم بنزما، روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو حضور دارند.
ماه گذشته جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی موفق شد جایزه مرد سال فوتبال اروپا را تصاحب کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این رقابتی‌ترین دوره توپ طلا در یک الی دو دهه اخیر می‌باشد.
از سال 2008 به این سمت، لیونل مسی 6 بار و کریستیانو رونالدو 5 بار برنده این جایزه شده‌اند و یک بار نیز لوکا مودریچ ستاره اهل کروات رئال مادرید توانست این جایزه را تصاحب کند.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала