Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برابری صلاح با رکورد دروگبا

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
محمد صلاح با گُلزنی برابر واتفورد، با رکورد دروگبا برابری کرد و حالا در کنار این مهاجم ساحل عاجی، به عنوان گلزن‌ترین بازیکن آفریقایی در تاریخ لیگ برتر انگلیس شناخته می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، تا قبل از بازی لیورپول – واتفورد، دیدیه دروگبا مهاجم سابق چلسی، با 104 گُ‌زده به عنوان بهترین گُلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر شناخته می‌شد اما حالا محمد صلاح با رکورد او برابری کرد.
مهاجم مصری لیورپول، در پیروزی 0-5 برابر واتفورد، یکی از گُل‌های تیمش را به ثمر رساند و شمار گل‌های خود را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به عدد 104 ارتقأ داد تا با رکورد دیدیه دروگبا برابری کند و در کنار مهاجم ساحل عاجی، گلزن ترین بازیکن آفریقایی تاریخ لیگ برتر نام گیرد.

این بازیکن در صورت زدن یک گل دیگر به تنهایی این رکورد را مال خود می‌کند و منچستریونایتد می‌تواند قربانی صلاح در هفته نهم باشد.
سادیو مانه با 100 گُل زده، پس از دروگبا و صلاح، سومین آفریقایی است که در تاریخ لیگ برتر موفق به زدن بیشترین گُل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала