Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با ترفند جدید سراغ ستاره پی‌اس‌جی می‌رود

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید برای آنکه کیلیان امباپه را جذب کند به دنبال استفاده از ترفند جالبی است.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه که در پایان این فصل قراردادی با پاری‌سن‌‌جرمن نخواهد داشت راهکار جالبی را مدنظر قرار داده است.
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
ورزش
بنزما: "من از بازی با امباپه در تیم ملی و در آینده لذت می‌برم"
در همین رابطه، سایت «اسپورت» اسپانیا علام کرد رئال مادرید برای کمک به وسوسه کیلیان امباپه در مسیر انتقال به این باشگاه به کریم بنزما، هم‌تیمی امباپه در تیم ملی فرانسه متکی خواهد بود.
این دو بازیکن عامل اصلی قهرمانی فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا بودند و همکاری ماهرانه‌ای با یکدیگر در دیدارهای ملی داشته‌اند.
بدون شک رسیدن به چنین هماهنگی مطلوبی به رابطه خوب این دو بازیکن در خارج از زمین هم مرتبط است و رئال مادرید برای آنکه امباپه را متقاعد به جدایی از پاری‌سن‌‌جرمن کند روی روابط دوستانه بنزما با امباپه حساب باز کرده است.
رئال مادرید امیدوار است بنزما بتواند امباپه را به بهترین شکل وسوسه کند تا او متقاعد به ترک پاریس و حضور در مادرید شود. از سوی هم، «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال مادرید سه سال است که برای آوردن کیلیان امباپه به این تیم تلاش می‌کند و استراتژی او برای این انتقال باید در جنوری امسال به اوج خود برسد.
تاریخی که کهشانی‌ها می‌توانند رسماً برای خرید این فوق ستاره جوان صحبت کنند. قرارداد امباپه سال 2022 به پایان می‌رسد و طبق مقررات فیفا می‌تواند شش ماه قبل از پایان قراردادش به پیشنهادها گوش دهد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала