Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح برای کسب توپ طلا باید در لیورپول بماند

© REUTERS / Carl RecineМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
پل اسکولز، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد می‌گوید محمد صلاح باید در لیورپول بماند فوتبالش را ادامه دهد تا شانس کسب توپ طلا را داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح ستاره لیورپول و کاپیتان تیم ملی مصر، به لطف نمایش عالی در تیم باشگاهی و کشورش، در فهرست 30 نفره از نامزدان دریافت توپ طلا در سال 2021 قرار گرفته و نام وی در کنار لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی دیده می‌شود.
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
کلوپ: صلاح بهتر از مسی و رونالدو است
اگرچه ستاره آفریقایی جزو افرادی نیست که بتواند جایزۀ امسال را دریافت کند، اما پُل اسکولز ستاره سابق شیاطین سرخ معتقد است که وی روزی این جایزه را خواهد بُرد و برای رسیدن به چنین روزی باید ستاره مصری در لیورپول بماند.
اسکولز در جریان مناظره هواداران Overlap که توسط Sky Sports طراحی شده بود، گفت:" اگر صلاح می‌خواهد بهترین بازیکن روی زمین باشد، باید در لیورپول و لیگ انگلیس بماند. بهترین بازیکنان اینجا هستند، اکنون بهترین لیگ جهان لیگ برتر است. سه مربی برتر جهان با بهترین تیم‌ها در این لیگ حضور دارند. بنابراین، اگر او(صلاح) می‌خواهد بهترین بازیکن روی کره زمین باشد، باید اینجا بماند و لیورپول باید به او پول بدهد."
اسکولز در حالی به صلاح این مشوره را داده است که قرارداد وی در جون سال 2023 به پایان می‌رسد و باشگاه لیورپول در تلاش است تا مهاجم گُلزن خود را که در هشت بازی لیگ برتر ده گُل زده است را حفظ کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала