Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات صمیمانۀ مدیران بارسا با کومان؛ اختلافات دروغ بود؟ + عکس

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا چندی قبل یکی از سخت‌ترین و پرحاشیه‌ترین روزهای خود را سپری کرد و نتایج ضعیف این تیم در دو هفتۀ لیگ قهرمانان و دو تساوی در لیگ برابر تیم‌های گرانادا و کادیز سبب به وجود آمدن اختلاف میان سرمربی و رییس باشگاه شد.
اختلافات به حدی بالا گرفت که رییس بارسا با چند گزینۀ خودش برای جانشینی کومان صحبت کرد و انتظار می‌رفت سرمربی هالندی اخراج شود.
اما به یک باره و قبل از بازی اتلتیکومادرید – بارسلونا، لاپورتا از کومان حمایت کرد و رسانه‌ها دلیل آن‌ را وساطت جوردی کرایوف و حمایت وی از هم‌وطنش اعلام کردند.
حالا اما به نظر می‌رسد که اختلافات لاپورتا با کومان دروغ بوده است زیرا آن‌ها امروز در ملاقاتی که داشتند، خیلی رفتار صمیمانه داشتند و به روی یک دیگر لبخند زدند.
طبق گزارش مارکا، امروز صبح خوان لاپورتا به همراه رافا یوست و متئو المانی به کمپ تمرینی تیم رفتند تا قبل از شروع تمرینات با رونالد کومان صحبت کنند و بار دیگر حمایت شان را از سرمربی هالندی نشان دهند.
 خبرنگاران اسپانیایی گزارش داده اند که این دیدار غیر رسمی و همه چیز صمیمانه بوده و بارها صدای خنده بلند لاپورتا و کومان به گوش رسیده است.
حالا دیده شود که همه چیز در بارسلونا به حالت عادی برگشته و یا این آرامش به آرامش قبل از طوفان می‌ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала