Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واتفورد 0 – لیورپول 5؛ تصرف صدر در شب آتش‌بازی مهاجمان

© REUTERS / Jason CairnduffЗащитник «Ливерпуля» Вирджил ван Дейк бьет по воротам на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Защитник «Ливерпуля» Вирджил ван Дейк бьет по воротам на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
لیورپول در دیدار خارج از خانه برابر واتفورد به برتری رسید و به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با دیدار لیورپول و واتفورد در ورزشگاه ویکاریچ رود آغاز شد و سرخ‌ها موفق  شدند میزبان را با نتیجه پُر گُل 0-5 شکست دهند و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنند.
گُل نخست لیورپول در دقیقه 9 توسط سادیو مانه به ثمر رسید و این مهاجم سنگالی با گُلزنی در این دیدار صدومین گُل خود را با پیراهن سرخ‌ها در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.
در دقیقه 37 لیورپول به گُل دوم رسید و این بار روبرتو فیرمینو مهاجم برازیلی موفق شد برای تیمش گُلزنی کند و سرخ‌ها در نیمه نخست به برتری دست یابند.
لیورپول در نیمه دوم نیز تهاجمی ظاهر شد و در دقیقه 52 فیرمینو گُل دوم خودش را به ثمر رساند و خیال هواداران را بابت کسب پیروزی راحت کرد.
دو دقیقه بعد صلاح چهارمین گُل لیورپول را به ثمر رساند و نخستین بازی کلودیو رانیری را به عنوان سرمربی واتفورد تلخ‌تر کرد.
در دقایق پایانی فیرمینو موفق به زدن گُل سوم شد و هتریک خود را تکمیل کرد و نشان داد که هنوز سرخ‌های می‌توانند به روی او حساب کنند.
با این پیروزی لیورپول با 18 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول قرار گرفت و واتفورد با 7 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала