Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: صلاح بهتر از مسی و رونالدو است

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول پس از پیروزی درخشان تیمش برابر واتفورد، به تمجید از محمد صلاح ستاره تیمش پرداخت و او را بهتر از مسی و رونالدو خواند.
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شام امروز ( شنبه) در هفته هشتم لیگ برتر موفق به شکست سنگین واتفورد شد و خط حمله این تیم به رهبری محمد صلاح، موفق به زدن 5 گُل شدند و به تیم شان کمک کردند تا صدرنشین شود.
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
برابری صلاح با رکورد دروگبا
صلاح در این دیدار 1 گُل زد و به رکورد دیدیه دورگبا با 104 گُل زده به عنوان گُلزن‌ترین بازیکن آفریقایی تاریخ لیگ برتر برابر کرد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، پس از پیروزی درخشان تیمش برابر واتفورد، به تمجید از محمد صلاح ستاره تیمش پرداخت و او را بهتر از مسی و رونالدو خواند.
کلوپ به بی تی اسپورت گفت: "عملکرد او امروز بسیار درخشان بود. پاس گل اول عالی بود و گل دوم خاص بود. او بهترین است. همه ما او را می‌بینیم. چه کسی بهتر از او است؟ لازم نیست در مورد مسی و رونالدو و آن‌چه آن‌ها در دنیای فوتبال انجام داده‌اند صحبت کنیم، اما در حال حاضر، او(صلاح) بهترین است."
کلوپ در حالی از صلاح تمجید کرده است که این بازیکن در فصل جاری درخشان ظاهر شده و در هشت بازی برای تیمش موفق به زدن ده گُل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала