Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید مقصد مورد علاقۀ مدعی توپ طلا

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
سوپراستار لهستانی با هدف انتقال به رئال مادرید، درخواست جدایی می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در فاصله چند ماه مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره بازیکنان به گوش می‌رسد. روبرت لواندوفسکی هنوز به جدایی از بایرن‌مونیخ و یک چالش جدید فکر می‌کند. او که شانس زیادی برای کسب توپ‌طلا دارد، رئال را ترجیح خواهد داد.
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
ورزش
حمایت تمام قد ناگلزمن از لواندوفسکی؛ او شایسته‌ترین فرد برای توپ طلا است
در همین رابطه، روزنامه «آ.اس» روی جلد امروز خود را به این موضوع اختصاص داده و مدعی شده که رئال مادرید مقصد مورد علاقه این ملی‌پوش لهستانی است.
قرارداد او با باشگاه بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، احتمال زیادی وجود دارد که او در تابستان سال آینده از این باشگاه جدا شود.
کهکشانی‌ها آنها بارها در سال‌های گذشته نیز به صورت رسمی و غیررسمی این علاقه را ابراز کرده بودند اما در نهایت موفقیتی در زمینه جذب لواندوفسکی حاصل نشده بود. اما این بار شاید شرایط برای آنها فرق کند.
پیش از این نیز، نشریه آلمانی بیلد مدعی شده بود که اظهارات حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، درباره بررسی شرایط ارلینگ هالند از سوی این باشگاه باعث ناراحتی و عصبانیت لواندوفسکی شده است.
رئال مادرید می‌تواند این مهاجم 33 ساله را با مبلغ منطقی و شاید حتی کمتر از ارزش واقعی او خریداری کند تا به آرزوی دیرینه خود برای استفاده از او در ترکیب تیمش در سانتیاگو برنابئو برسد. قدرت گلزنی قابل توجه لواندوفسکی می‌تواند شرایط خوبی را برای هر تیم مهیا کند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала