Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان، کونته، تن هاگ و...؛ جانشینان احتمالی سولشیر در تئاتر رویاها

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
بعد از شکست اخیر منچستریونایتد خیلی از رسانه‌ها از جانشینان احتمالی این سرمربی سخن می‌زنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از شکست 4-2 منچستریونایتد مقابل لستر در شنبه شب که باعث شد سه بازی بدون پیروزی در لیگ برتر از سوی این تیم به ثبت برسد، اوله گونر سولسشیر مربی تیم را تحت فشار قرار داده است.
یونایتد در حال حاضر با مجموعه سختی از بازی‌ها روبرو است، در سه بازی بعدی خود در لیگ با لیورپول، تاتنهام و منچسترسیتی و همچنین دو بازی با آتالانتا در لیگ قهرمانان که می‌تواند تعیین کننده باشد که آیا مرد نروژی کارش را می‌تواند ادامه دهد یا خیر.
"دیلی اکسپرس" معتقد است که منچستریونایتد لیستی از چهار مربی تهیه کرده که در صورت تصمیم گیری برای جدایی از سرمربی فعلی، می‌توانند جانشین سولشیر شوند.
 
آنتونیو کونته
آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی و اینتر، باتجربه‌ترین مربی است.
کونته که در گذشته در لیگ برتر شگفت انگیز عمل کرده، از نظر تاکتیکی بسیار برتر از سولشیر بود، یک مربی بالقوه هیجان انگیز در اولدترافورد را ایجاد می‌کند.
 
زین الدین زیدان
زین الدین زیدان به دلیل موفقیتش در رئال مادرید یک شخصیت بسیار تحسین شده در دنیای مربیگری است. مربی که هنوز هم بدون تیم است.
او قبلاً با رافائل واران و کریستیانو رونالدو در رئال کار کرده و به خاطر کسب بهترین بازیکنان مشهور است.
 
اریک تن هگ
سرمربی آژاکس به دلیل کار فوق العاده ای که در این سالها در هلند داشت ، طرفداران زیادی در سراسر اروپا دارد.
فلسفه هجومی او همچنین برای طرفداران یونایتد بسیار جذاب است، در حالی‌که رابطه او با دنی فن دی بیک نیز به نفع او خواهد بود.
 
گراهام پاتر
شهرت این انگلیسی به دلیل همکاری فوق العاده‌اش با برایتون همچنان در حال افزایش است.
اگرچه بی تجربگی او در یک باشگاه برتر ممکن است مقابل اش کار کند، او به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان بریتانیایی شناخته می‌شود و تنها یک موضوع زمان است تا او با یک باشگاه "شش برتر" آغاز کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала