سود شرکت تسلا از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین دوباره به 1 میلیارد دالر رسید

© AFP 2023 / David McNewسود شرکت تسلا از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین دوباره به 1 میلیارد دالر رسید
سود شرکت تسلا از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین دوباره به 1 میلیارد دالر رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
بیت کوین هایی که در ماه جنوری به ارزش 1.5 میلیارد دالر توسط تسلا خریده شده بودند، پس از رشد اخیر این رمزارز حالا حدود 2.5 میلیارد دالر می‌ارزند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، قیمت این رمزارز به تازگی از 60 هزار دالر فراتر رفته و سودی 1 میلیارد دالری را برای تسلا به ارمغان آورده است، البته چند ماه پیش هم تسلا توانسته بود به صورت موقت ارزش سرمایه‌گذاری‌اش در بیت کوین را 1 میلیارد دالر افزایش دهد.
ایلان ماسک: برای ساخت یک جت برقی فراصوت می‌میرم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
ایلان ماسک: برای ساخت یک جت برقی فراصوت می‌میرم
ایلان ماسک تعهد داده بود که به سرمایه‌گذاری میلیارد دالری تسلا روی بیت کوین پایبند بماند و به نظر می‌رسد که این سرمایه‌گذاری جواب داده است. بزرگ‌ترین رمزارز بازار اخیرا رشد قابل توجهی داشته چون احتمال داده می‌شود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به‌زودی صندوق‌های قابل معامله بیت کوین را تایید کند.
بر اساس اطلاعات پایگاه داده Bitcoin Treasuries، تسلا در حال حاضر 42.902 بیت کوین دارد و ارزش آن 2.5 میلیارد دالر برآورد شده است. این رمزارز هم‌اکنون در حوالی قیمت 61.500 دالر معامله می‌شود که بالاترین قیمت بیت کوین در پنج ماه اخیر است.
ارزش بیت کوین این موترساز قبلا هم در ماه مارچ 1 میلیارد دالر افزایش یافته بود. این شرکت در گزارشی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود که ارزش بیت کوین آن‌ها به 2.5 میلیارد دالر رسیده است. ماسک در ماه می گفته بود تسلا فقط 10 درصد از بیت کوین‌های خود را فروخته است. او در توییتی نوشت: «تسلا هیچ بیت کوینی نمی‌فروشد و قصد داریم به محض پایدارتر شدن شرایط مصرف انرژی از این رمزارز برای انجام تراکنش استفاده کنیم».
بیت کوین در یک ماه گذشته حدود 23 درصد رشد داشته و معامله‌گران امیدوارند که تایید صندوق‌های قابل معامله بتواند روح تازه‌ای به جان این رمزارز بدمد. ماسک مدت‌هاست از چهره‌های مطرح دنیای رمزارزها محسوب می‌شود و در کنار بیت کوین از ارزهای دیگری از جمله دوج‌کوین و «شیبا اینو» می‌نویسد. با این حال، تسلا چند ماه پیش اعلام کرد که به دلیل آسیب‌های زیست محیطی فروش خودرو با بیت کوین را متوقف می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала