Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلتو به دنبال کسب نتیجه پس از سه بازی ضعیف

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید در سه بازی اخیر در همه مسابقات پیروز نشده و کارلتو در تلاش تغییر سیستم تیم‌ است تا نتیجه بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شروع درخشان رئال مادرید در فصل 2021/22 در هفته‌های اخیر به طور قابل توجهی کم رنگ شده، زیرا آنها در سه بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها پیروز نشده‌اند.
این فورم ضعیف اخیر به طور مستقیم با افزایش تغییراتی که کارلو آنچلوتی در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده همزمان شده و واضح است که این مقدار تغییرات مناسب رئال نیست.
آنچلوتی در دیدار مقابل ویارئال و کلانتری پنج تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرد و پس از آن 4 تغییر دیگر مقابل اسپانیول داشت
در حالی‌که این تغییرات در برخی موارد به دلیل مصدومیت گسترده رئال مادرید به وجود آمده، اما برخی دیگر به دلیل تمایل مربی ایتالیایی برای چرخش بازیکنان به منظور تازه نگه داشتن آنها بوده است.
در دیدارهای ابتدایی فصل، آنچلوتی تغییرات کمی در ترکیب اصلی خود انجام داد و پاداش‌ها نیز مشخص بود، شش پیروزی و یک تساوی در هفت بازی ابتدای فصل
ترکیب اصلی مقابل لوانته دارای یک تغییر بود، سه بازی مقابل رئال بتیس و سلتاویگو انجام شد، دو بازی در بازی مقابل اینتر و یکی دیگر برای پیروزی مقابل والنسیا در مستایا انجام یافت.
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
ورزش
بحران در خط دفاعی رئال مادرید؛ آلابا و میلیتائو مصدوم شدند
تجزیه و تحلیل بر اساس موقعیت
در حالی که تیبو کورتوا یک دروازه‌بان بی چون و چرا است اما سطح اطمینان یکسانی در موردش وجود ندارد.
آنچلوتی از چهار مدافع راست استفاده کرده است - لوکاس واسکز، دنی کارواخال، ناچو فرناندز و فدر والورده - و سه مدافع چپ - داوید آلابا ، میگوئل گوتیرز و ناچو.
ادر میلیتائو تمامی دقایق در پست دفاع میانی بازی کرده، اما شریک ثابتی ندارد زیرا در چهار مسابقه با ناچو و در 6 بازی دیگر با آلابا همکاری داشته است.
کاسمیرو هشت بار در خط میانی مرکزی شروع به کار کرده، در حالی‌که ادواردو کاماوینگا و تونی کروس به ترتیب دو بازی انجام داده‌اند.
در همین حال، والورده 9 بازی انجام داده و لوکا مودریچ پنج بازی انجام داده است.
در خط حمله کریم بنزما و وینیسیوس جونیور اعضای اصلی ترکیب 11 نفره اصلی هستند و بازیکن برزیلی بعد از این‌که آنچلوتی فصل را با سه گانه هجومی گرت بیل، ادن هازارد و کریم بنزما آغاز کرد، خود را به عنوان بازیکن اصلی معرفی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала