Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات جدی لیورپول با صلاح برای تمدید قرارداد

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
نماینده صلاح به انگلیس سفر کرده و به نظر می‌رسد که بزودی قرارداد این ستاره مصری با سرخ‌ها تمدید خواهد شد.
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
صلاح برای کسب توپ طلا باید در لیورپول بماند
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در چند ماه آخر قرارداد ستاره‌های اصلی خود را تمدید کرده و ستاره‌هایی چون  فابینیو، ویرجیل فن‌دایک، ترنت الکساندر آرنولد و آلیسون بکر قرارداد جدید با این تیم امضأ کرده اند.
این باشگاه حالا تصمیم دارد تا قرارداد محمد صلاح را نیز تمدید کند زیرا قرارداد فعلی وی با دستمزد 240 هزار یورو در هفته تا تابستان سال 2023 ادامه دارد.
اخیرا این باشگاه پیشنهاد دستمزد هفتگی 500 هزار پوند به محمد صلاح ارائه داد که به نظر می‌رسد مورد توجه این بازیکن قرار گرفته است زیرا رامی عباس عیسی، نماینده ستاره مصری، صبح شنبه به انگلستان رفت تا در مورد این پیشنهاد با سران سرخ‌ها گفت‌وگو کند و اگر روی جزئیات توافق کنند، قرارداد جدید به امضأ برسد.
براساس گزارش میرر، نماینده صلاح به باشگاه اعلام کرده که مؤکلش بهتر از رونالدو و مسی است و باید دستمزد قابل توجهی دریافت کند.
گفته می‌شود که نماینده صلاح برای چند روزی در انگلیس خواهد بود و احتمالاً قرارداد جدید ستاره مصری در پایان این هفته به امضأ برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала