احتمال آزمایش یک راکت بالستیک دوربرد توسط کوریای شمالی در سال 2022

© AFP 2023 / KCNA VIA KNSاحتمال آزمایش یک راکت بالستیک دوربرد توسط کوریای شمالی در سال 2022
احتمال آزمایش یک راکت بالستیک دوربرد توسط کوریای شمالی در سال 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
خبرگزاری کیودو نیوز با اسنتاد به گزارش جامعه اطلاعاتی امریکا گزارش داد، این احتمال می‌ورد که کوریای شمالی از سال بعد میلادی (2022) آزمایش راکت بالستیک دوربرد خود را از سر بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، در گزارش جامعه اطلاعاتی امریکا آمده است: این احتمال وجود دارد که ما شاهد آزمایش راکت بالستیک دوربرد توسط کوریای شمالی باشیم.
 کوریای شمالی گزارش آزمایش موشک جدید مافوق صوت را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
کوریای شمالی آزمایش موشک جدید مافوق صوت را تایید کرد
موضوع دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده تلاش کوریای شمالی برای بهینه کردن راکت‌های جدید با سوخت جامد و هدف نهایی آن ترکیب تسلیحات هسته‌ای با یک راکت خواهد بود که بازدهی مناسبی داشته باشد.
آخرین آزمایش راکت بالستیک قاره‌پیما توسط پیونگ یانگ در نوامبر سال 2017 میلادی انجام شد. چنین راکت قادر به حمل کلاهک هسته‌ای به قاره امریکا است.
در ماه اکتوبر سال 2020، در جریان رژه نظامی، کوریای نوع جدیدی راکت‌های بالستیک قاره‌پیما خود را رونمایی کرد. در همان سال راکت‌های بالستیک کوتاه‌برد توسط این کشور آزمایش شد.
کوریای شمالی همچنان در 29 ماه سپتمبر سال روان میلادی، نوع جدیدی از راکت‌های مافوق صوت خود را به نام «هواسونگ-8» را آزمایش کرد. سرویس اطلاعات ملی کوریای جنوبی و امریکا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راکت جدید کوریای شمالی، پرتاب آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. پنتاگون 30 سپتمبر اعلام کرد که راکت پرتاب شده تهدید برای امریکا نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала