Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای اسطورۀ یونایتد: صلاح دوست دارد به یکی از این سه تیم برود

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد مدعی است که محمد صلاح ستاره مصری لیورپول داست دارد به یکی از تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح این روزها در ترکیب لیورپول می‌درخشد و موفق شده در 8 بازی برای سرخ‌ها، 10 گُل به ثمر برساند.
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
صلاح برای کسب توپ طلا باید در لیورپول بماند
درخشش این بازیکن سبب شده تا مدیران لیورپول به فکر تمدید قرارداد وی باشند و مدیر برنامه‌های ستاره مصری نیز در انگلیس حضور دارد تا در مورد تمدید قرارداد مؤکلش با سرخ‌ها گفت‌وگو کند.
در همین حال گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد و یکی از مفسران شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت مدعی است که صلاح مایل به پیوستن به یک باشگاه بزرگ همچون بارسلونا، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن است.
وی شب گذشته و پس از پیروزی 0-5 لیورپول برابر واتفورد در این مورد گفت:" فکر نمی‌کنم صلاح تا آخر دوران حرفه‌ای خود در لیورپول بماند و البته این فکر شخص من است. لیگ برتر با جدایی صلاح ضعیف‌تر خواهد شد. او شبیه رونالدو و بکهام است و من حس می‌کنم که او دوست دارد به پی‌اس‌جی، رئال مادرید یا بارسلونا برود و در نهایت این کار را عملی خواهد کرد."
نویل اما به مخالفت پُل اسکولز مواجه شد و هم‌تیمی سابقش گفت که اگر ستاره مصری می‌خواهد برنده توپ طلا شود، باید در لیورپول بماند و لیگ برتر بهترین مکان برای ستاره مصری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала