Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش نگرانی‌ رئالی‌ها پس از پُست انستاگرامی امباپه؛ کلیان در پی‌اس‌جی می‌ماند؟ + عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
کلیان امباپه، ستاره پی‌اس‌جی با انتشار عکسی از خودش در کنار رییس باشگاه در انستاگرام، از این باشگاه سپاس‌گزاری کرد و این موضوع مدیران و هواداران رئال مادرید شدیداً نگران ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک، با توجه به گمانه زنی‌ها در مورد آینده کیلیان امباپه، هر گونه اظهارنظر ستاره فرانسوی یا اطرافیان او کافی است تا مفاهیم جدید از آن گرفته شود، زیرا قهرمان جام جهانی تا حالا به صراحت نگفته است که در پی‌اس‌جی می‌ماند و یا این تیم را ترک می‌کند.
این بازیکن پس از پیروزی 2-1 پی‌اس‌جی مقابل آنژه، جایزه بهترین بازیکن ماه لوشامپیونه رادریافت کرد و بلافاصله عکسی از خودش در کنار رییس باشگاه منتشر کرد و از تیمش تشکری کرد.
او در انستاگرام نوشت: "همیشه تشنه دستآورد های بیشتر. تشکر پی‌اس‌جی."

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)


این پُست امباپه مدیران رئال مادرید را نگران ساخته زیرا رابطه خوب امباپه با پی‌اس‌جی می‌تواند به تمدید قرارداد او بی‌انجامد و وی از کهکشانی‌ها دور شود.
رئال مادرید که تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد، امیدوار بود رابطه امباپه با الخلیفی به خوبی پیش نرود و این ستاره جوان با عدم تمدید قرارداد، به صورت آزاد به تیم‌ آن‌ها بپیوندد.
با این حال به نظر می‌رسد که مدیران پاریسن‌جرمن در حال به دست آوردن دل امباپه اند و می‌کوشند تا قرارداد وی را تمدید و دست رئال را کوتاه کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала