Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: حتی اگر مسی نباشد، ال‌کلاسیکو بهترین بازی در دنیای فوتبال است

© REUTERS / ALBERT GEAНападающий "Барселоны" Лионель Месси и форвард "Реал"а Карим Бензема во время матча
Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
کریم بنزما ستاره درخشان رئال مادرید در مورد بازی ال‌کلاسیکو صحبت کرد و این دیدار را بهترین بازی فوتبال اروپا عنوان کرد.
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2020
ورزش
برندگان و بازندگان ال کلاسیکو
به گزارش اسپوتنیک، دیدار دو تیم رئال مادرید و بارسلونا که به ال‌کلاسیکو معروف است، به دلیل اختلافات این دو تیم و حضور ستاره‌های برزگ دنیا، همواره جذاب و دیدنی بوده است و هواداران فوتبال را مجذوب خودش کرده است.
در سال‌های آخر حضور مسی و رونالدو در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به جذابت این دیدار افزوده بود، اما حالا هر دو ستاره از این تیم‌ها جدا شده اند و هر دو تیم ستاره‌هایی در حد و اندازه‌های لئو و کریس ندارند.
بسیاری‌ها معتقد اند که ال‌کلاسیکو دیگر جذابیت قبلی را ندارد و این بازی دیگر در آن سطح بالایی که برگزار می‌شد، نیست. کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید اما معتقد است که ال‌کلاسیکو هنوز بهترین بازی فوتبال اروپا است.
بنزما در گفت‌وگویی با ESPN راجع به اهمیت دیدار ال‌کلاسیکو گفت: "برای من، ال کلاسیکو همان معنی سابق را دارد و بهترین بازی فوتبال است. این دیدار هیچ ارتباطی به بازیکنانی که رفته‌اند و یا آمده‌اند، ندارد. رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ تاریخی هستند. اسم‌ها تغییر می‌کنند، اما قبل از آن، زین الدین زیدان، رونالدینیو و اتوئو حضور داشتند. بازی ال کلاسیکو، همیشه ال کلاسیکو خواهد بود."
 بنزما در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که قرار است هفته بعد بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم بروند و بار دیگر جهان به دو قطب تقسیم شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала