Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لورکوزن 1 بایرن 5؛ آتش بازی ده دقیقه‌یی در زمین حریف + عکس

© Пресс-служба ФК "Локомотив" /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
تیم بایرن مونیخ در بازی بیرون از خانه به برتری یک نیمه‌یی اما کامل دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ بایر لورکوزن در هفته هشتم مسابقات بوندس لیگا در زمین خودی از بایرن مونیخ میزبانی کرد و سرانجام با حساب 5-1 به برتری رسید و صدر را دوباره از دورتموند پس گرفت.
این بازی که در ورزشگاه بای آرنا انجام شد طی آن رابرت لواندوفسکی با پاس اوپامیکانو در دقیقه 3 بازی دروازه میزبان را گشود.
در ادامه کمی بازی آرام شد اما میزبان نتووانست بیشتر از 27 دقیقه دوام بیاورد و در نهایت بار دیگر لواندوفسکی گل‌زنی نمود. او این بار در دقیقه 30 روی پاس دیویس توانست دومین گل خود و تیم‌اش را به ثبت برساند. این گل سبب شد تا شیرازه لورکوزن از هم بپاشد.
زیرا سومین گل بایرن نیز خیلی زود به ثمر رسید. جایی که توماس مولر سومین گل این تیم را در دقیقه 34 رقم زد. هنوز آرامش به رختکن میزبان نیامده بود که طوفان باوریایی‌ها استارت خورد.
زیرا سرژ گنبری دوبار در دقایق 35 و 37 دو گل دیگر را به ثبت رساندند تا جشنواره این تیم در همان نیمه اول کامل شود.
در نیمه دوم رقابت تیم میزبان زمین بازی را در اختیار گرفت تا شکست یک نیمه‌ای را جبران کند اما این‌گونه نشد و تنها پاتریک شیک در دقیقه 55 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما برای نجات از شکست کافی نبود.
پس از این بازی بایرن مونیخ 19 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر بالاتر از دورتموند در صدر ایستاد و بایر لورکوزن که روند خوبی را در این فصل طی می‌کند، 16 امتیازی و در رده سوم باقی ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала