Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مورینیو به شکست شاگردانش برابر یوونتوس

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم رم می‌گوید درباره حادثه پنالتی نظری ندارم اما با اعتماد به نفس و شجاعت مقابل یوونتوس بازی کردیم.
به گزارش اسپوتنیک،  شکست رم برابر یوونتوس با اتفاقی عجیب رقم خورد چون شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند اما داور ترجیح داد تا خطای پنالتی را که قبل از ورود توپ به دروازه رخ داد به جای گل اعلام کند و ضربه پنالتی جردن ورتو توسط وویژیک شزنی مهار شد.
Juventus, Milan, İtalya Kupası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
یووه 1 رُم 0؛ رستگاری بانوی پیر با نمایش درخشان مهاجم جوان
ژوزه مورینیو درباره گل هدر رفته تیمش و شکست برابر یوونتوس اظهار کرد:
«نمی‌خواهم در مورد حادثه پنالتی اظهارنظر کنم، من آن را ندیده‌ام. می‌خواهم خودم را از این اتفاق جدا کنم و روی کارهایی که تیمم انجام داد، تمرکز کنم. فرصت‌های بزرگی را در این بازی از دست دادیم.»
سرمربی تیم رم خاطرنشان کرد:«اعتماد به نفس و شجاعت زیادی وجود داشت، بدیهی است این شکست رقم خورده اما اگر به پروژه کلی نگاه کنم، عملکرد تیم خوب پیش رفت و تنها فرصت‌های گلزنی از دست رفت.»
آقای خاص در پایان اظهار داشت:
«بابت سازماندهی، تلاش بی وقفه و همچنین بازیکنانی که علیرغم مصدومیت جزئی و دیدارهای ملی، بازی کردند تشکر کنم. من اعتماد به نفس و شجاعت را در چهره شاگردانم دیدم. شکست همیشه به معنی شکست است، اما اگر به پروژه نگاه کنیم، می‌فهمیم که در مسیر درستی قرار داریم
در این دیدار جالوروسی کار را خوب آغاز کرد، اما پس از گل کین و همچنین از دست دادن پنالتی توسط جردن ورتوت و مصدومیت زانیولو باعث شد تا شرایط اصلا به نفع مورینیو نباشد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала