Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما خودش را شایستۀ «توپ طلا» می‌بیند!

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
مهاجم رئال مادرید، معتقد است که شانس خوبی برای کسب جایزه توپ طلا دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در سال 2021 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و یکی از شانس های اصلی کسب توپ طلا به شمار می آید.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید     Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
زیدان: بنزما شایسته کسب توپ طلا است
روزهای اوج کریم بنزما در شرایط فعلی یکی از داغ ترین موضوعات این روزهای دنیای فوتبال است و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان و افراد نزدیک به فوتبال وی را شایسته کسب توپ طلای آینده می دانند.
بنزما در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این خصوص گفت:«من همیشه به این اتفاق فکر می‌کنم. در حال حاضر فاصله زیادی با توپ طلا ندارم. این یکی از رویایی‌هایی است که از زمان کودکی داشتم. البته که این رویای من است.»
بنزما در ادامه گفت:«من هم در سال جاری به این جایزه فکر می‌کنم و براین باور هستم که به آنها نزدیک شده‌ام. اسطوره‌های من شامل رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان به رئال مادرید آمدند و برنده توپ طلا شدند.»
بنزما در لالیگا هم در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. چهره‌های زیادی مثل زیدان، رونالدو برازیلی و آرسن ونگر به ستایش از این بازیکن پرداخته اند و او را شایسته ترین بازیکن به کسب توپ طلا در سال 2021 دانسته اند.
شایان ذکر است بازیکنانی نظیر بنزما، مسی، لواندوفسکی و جورجینیو اصلی ترین شانس های توپ طلای آینده هستند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала