Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پوچتینو به غیبت ستاره آرجانتینی تیمش در تمرینات

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن، به غیبت مجدد مائورو ایکاردی واکنش نشان داد و مدعی شد که باشگاه امشب در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک،  مائورو ایکاردی روز گذشته در تمرینات پاریسن‌جرمن حاضر نشد و بنا بر ادعای اکیپ این اتفاق به خاطر مشکلات خانوادگی این مهاجم و قضیه جدایی او از وندا نارا بوده است.
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
غیبت ایکاردی در تمرینات پی‌اس‌جی
ایکاردی که به خیانت به همسرش متهم است، امروز بار دیگر در تمرینات غایب بود و رسانه‌های نزدیک به باشگاه پی‌اس‌جی گفته اند که وی در میلان حضور دارد و قطعاً بازی برابر لایپزیگ را از دست خواهد داد.
ساعاتی قبل و در نشست خبری قبل از مصاف پی‌‌اس‌جی با آربی لایپزیگ، از مائوریسیو پوچتینو در مورد غیبت ستاره تیمش پرسیده شد که سرمربی آرجانتینی اظهار بی‌خبری کرد و گفت که باشگاه در این مورد امشب تصمیم‌گیری خواهد کرد.
او به خبرنگاران گفت:" من در این مورد زیاد نمی‌دانم اما برایم گفته شد که او به دلیل مشکلات شخصی نتوانست امروز تمرین کند. امشب اوضاع را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و می‌بینیم که آیا او می‌تواند در کنار تیم باشد یا خیر."
در صورتی که امشب ایکاردی به پاریس بر نگردد، او در کنار نیمار غایبان پی‌اس‌جی در دیدار برابر لایپزیگ خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала