Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه پیدا کند

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا از واکنش مثبت شاگردانش راضی به نظر می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از مدت‌ها یک پیروزی ارزشمند و روحیه بخش را به دست آورد. شاگردان کومان که در حساس‌ترین بازی هفته نهم از والنسیا پذیرایی کردند با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کردند.
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
بارسا 3 والنسیا 1؛ آرامش کومان پس از نمایش درخشان کاتالان‌ها در نیوکمپ
در این دیدار یک خطای پنالتی به سود شاگردان کومان اعلام شد که خشم بازیکنان والنسیا را برانگیخت، اما در صحنه آهسته مشخص شد که خسوس گیل مانزانو تصمیم درستی گرفته است.
کومان پس از پایان بازی در خصوص عملکرد شاگردانش گفت:
«من صحنه پنالتی را بعد از بازی دیدم. شما می‌توانید شک‌هایی داشته باشید، اما داور سوت زد و VAR نیز مخالفتی نکرد، پس قطعا خطای پنالتی است
سرمربی هالندی در ادامه در مورد آنسو فاتی گفت:
«فاتی به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است و از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر نمی برد. ما برای قرار دادن او در شرایط خوب برنامه های خاصی داریم. او یک بازیکن متفاوت است و قطعا در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
داشتن او مهم است و ما دلتنگ او و آگوئرو شده بودیم. آن‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانند ما را به سطح بالاتری ببرند. آنسو و ممفیس در بازی امروز نشان دادند که رابطه نزدیکی در زمین باهم دارند. تیم در تمام مدت متمرکز بود و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.»
کومان در پایان در اظهار داشت:
«واکنش تیم بسیار مثبت بوده است و شایستگی پیروزی در این دیدار را داشتیم. احساس یک مربی بعد از پیروزی و بعد از شکست بسیار متفاوت است. خوشحالم که این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم و امیدوارم که این پیروزی ها ادامه پیدا کند.»
بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد 15 امتیازی شد و اختلافش را با رئال مادرید تیم دوم جدول رده بندی به 2 امتیاز کاهش داد. رئال سوسیداد با 19 امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به رئال و بارسلونا در صدر قرار دارد.
 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала