لغو محدودیت‌های کرونایی برای ورود خارجی ها به روسیه

© Fotolia / Savvapanf Photo لغو محدودیت‌های کرونایی برای ورود خارجی ها به روسیه
  لغو محدودیت‌های کرونایی برای ورود خارجی ها به روسیه      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
روسیه برخی از محدودیت های کرونایی برای نزدیکان خارجیانی که در روسیه زندگی می کنند را لغو می کند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه ای که در کانال تلگرام بخش کنسولی وزارت خارجه روسیه منتشر شده، آمده است که برخی از محدودیت های سابقه علیه کووید-19 برای خارجیان برداشته شده است. اکنون خانواده های خارجی ها و افراد بدون تابعیت که در خاک روسیه زندگی می کنند می توانند وارد روسیه شوند.
اعضای خانواده شامل همسر، والدین، ​​فرزندان، خواهر و برادر، پدربزرگ، مادربزرگ، نوه، مادر خوانده ، فرزندخوانده و سرپرست هستند.
برای این دسته از شهروندان، با ارائه مدرکی که درجه خویشاوندی (به عنوان مثال ، ازدواج یا شناسنامه) یا تأسیس سرپرستی (قیمومت) را تأیید می کند، می توانند وارد روسیه شوند.
اگر یکی از اقوام خارجی که در روسیه زندگی می کنند دارای تابعیت کشوری است که طرف روسی در مورد سفر بدون ویزا به توافق نرسیده است، آن فرد خارجی (یا شخص بدون تابعیت) باید دعوت نامه رسمی برای اعضای خانواده خود ترتیب کند.
برای انجام این کار، فرد دعوت کننده باید با وزارت امور داخلی روسیه تماس بگیرد. بر اساس دعوت‌نامه، بخش کنسولی ویزای به خویشاوند وی صادر می کند.
پیش از این در 14 اکتبر مشخص شد که روسیه محدودیت پروازهای خود به مصر را لغو می کند. در اینجا صحبت در مورد سفر به شهرهای تفریحی غردقه و شرم‌الشیخ در میان می باشد. همچنین روس ها می توانند از 9 نوامبر از شهرهایی که پروازهای بین المللی در آنها برقرار شده است، به این استراحتگاه ها بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала