Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: مصدومیت‌ها هازارد را خسته ساخته است

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با شاختار دونتسک حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید قرار است فردا شب در ورزشگاه المپیسکی کیف، در سومین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف شاختار دونتسک برود و با توجه به دو شکست فصل گذشته برابر این این تیم دیدار دشواری در پیش دارد.
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
ورزش
ستاره‌های رئال که مورد اعتماد آنچلوتی نیستند
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، دقایقی قبل در نشست خبری قبل برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیم و بازیکنانش صحبت کرد.
آنچلوتی در مورد شرایط تیمش پس از وقفه بازی‌های ملی گفت:" روزهای خوبی داشتیم چرا که بازیکنان در شرایط خوبی برگشته اند. جدا از هازارد که مشکلی کوچک داشته، سایر بازیکنان به شرایط بهتری برگشته اند. مندی و مارسلو برگشته اند. کروس بهتر شده است. در تمرینات اخیر چیزهای مثبت زیادی دیدم. انگیزۀ بالایی داریم چرا که بازی خیلی مهمی است. در دو بازی اخیر ناکام بودیم. کمی نظم خود را از دست دادیم اما تیم آماده است."
وی در مورد وضعیت شکنندۀ تیمش در ماه اکتوبر گفت:" نمی‌دانم چرا در این ماه شرایط برای رئال مادرید مشکل‌تر می شود. تیم هر سال آماده سازی متفاوتی دارد. در این لحظه از فصل تقریبا هیچ تیمی در بهترین شرایط خود نیست. وقفه بازی‌های ملی خیلی تاثیرگذار است اما باید به این فکر کنیم که در مهمترین لحظه فصل نیستیم بلکه مهمترین لحظه در پایان فصل و در ماه های اپریل و می است."
سرمربی رئال در مورد دشوای دو دیدار پیشرو در کیف و بارسلونا نیز پرداخت و گفت:" موافق هستم که بازی‌ها دشوار است. قبل از وقفه بازی‌های ملی خیلی خوب نبودیم و به همین خاطر این بازی‌ها خیلی مهم هستد. بعد از اولین وقفه زیاد خوب نبودیم. سعی می کنیم خیلی خوب باشیم. تیم آماده و باانگیزه است."
آنچلوتی در ادامه در مورد شرایط هازارد صحبت کرد و گفت:" هازارد از مصدومیت‌های کوچک خسته شده است. دچار مصدومیتی جزئی شده و نمی‌تواند بازی کند. فکر می‌کنم که مقابل بارسلونا یا اوساسونا خواهد بود."
کارلو در آخر در مورد خط هافبک تیم پرداخت و گفت:" کروس، مودریچ و کاسیمیرو، با چیزی که در تمرینات و بازی‌ها دیده‌ام، بازیکنان فوق العاده‌ای هستند که به رقابت می‌پردازند. ترکیبی مملو از جوان ها را داریم که سعی می‌کنیم همه چیز را آماده داشته باشیم. باید سن هر بازیکن را در نظر بگیریم. خط هافیکی را داریم که می تواند مقابل هر تیمی رقابت کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала