Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال معاوضه بزرگ میان بارسا و پی‌اس‌جی

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
بر اساس ادعای یک منبع خبری در فرانسه، پاری‌سن‌جرمن ایکاردی را با آگوئرو معاوضه کند.
به گزارش اسپوتنیک، El Nacional فرانسه مدعی شده که باشگاه پاری‌سن‌جرمن به دنبال حذف مائورو ایکاردی است و مایل است در جنوری او را با سرخیو آگوئرو، هموطن آرجنتینی خود عوض کند.
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
واکنش «سرخیو آگوئرو» به نخستین بازی‌اش با پیراهن بارسلونا
در مورد مائورو ایکاردی، او در مقایسه با سرخیو آگوئرو مهاجم جوان تری است، اما ایکاردی به هیچ وجه نمی تواند به کاتالان‌ ها نزدیک باشد. مشکل دیگری که در این نقل و انتقال مشهود است، سن و سال هر دو بازیکن است.
آگوئرو که بیش از سی سال دارد و نمی تواند برای آینده پاریسی ها گزینه مناسب و سازنده ای پیش بینی شود. هر دو بازیکن هم تقریبا جایگاه خود را در تیم ملی آرجنتین از دست داده اند و با حضور لیونل مسی، لائوتارو مارتینز، پائولو دیبالا و خواکین کورئا، به این دو بازیکن در ترکیب آلبی سلسته کمتر فرصت می رسد.
آگوئرو فقط 5 دقیقه برای بارسلونا فوتبال بازی کرده است -که در بازی با والنسیا انجام شد. با این حال ، مهاجم سابق منچسترسیتی از نظر هواداران مورد علاقه است زیرا هواداران بارسا در نیوکمپ فریاد می زدند "کان! کان!" به نظر نمی رسید  که او اولین بازی خود را در پیروزی 3-1 انجام داده است.
این در حالیست که اخبار مبنی بر جدایی مائورو ایکاردی از وندا نارا و خیانت این بازیکن به پارتنر خود منتشر شد و گویا این مساله روی بخش حرفه ای فوتبال او نیز تاثیر گذاشته است.
صبح امروز مائورو ایکاردی در تمرینات پاری‌سن‌جرمن حاضر نشد و بنا بر ادعای اکیپ این اتفاق به خاطر مشکلات خانوادگی این مهاجم و قضیه جدایی او از وندا نارا بوده است.
به هر حال، دیده شود که در نقل و انتقالات زمستانی شاهد این اتفاق خواهیم بود یا خیر.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала