Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح جام‌جهانی 2 ساله؛ فیفا مربیان تیم‌های ملی را گرد هم می‌آورد

© AFP 2023 / FABRICE COFFRINIUEFA
UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
سران فیفا قصد دارند با برگزاری جلسه ای آنلاین با مربیان تیم های ملی در مورد برگزاری دوسالانه جام جهانی با مربیان مشورت کنند.
سران فیفا قصد دارند با برگزاری جلسه ای آنلاین با مربیان تیم های ملی در مورد برگزاری دوسالانه جام جهانی با مربیان مشورت کنند.
Carlos Cordeiro, the president of the United States Soccer Federation speaks at the FIFA congress on the eve of the opener of the 2018 soccer World Cup in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
ورزش
ابتکار جام جهانی هر دو سال یکبار فوتبال در آستانه نهایی شدن
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد با برگزاری جلسه ای آنلاین با تمام مربیان تیم های ملی در جهان نظر آنها را در مورد برگزاری جام جهانی دو سالانه جویا شود.
رییس این جلسه آرسن ونگر خواهد بود که در حال حاضر رئیس توسعه جهانی فوتبال است. فیفا در نظر دارد تا از طریق این کنفرانس پیشنهادهای خود را برای تقویم فوتبالی جهانی پس از سال 2024 به اطلاع مربیان برساند.
طبق این پشنهادات، برگزاری دو سال یک‌بار جام جهانی نیز دیده می‌شود؛ این پیشنهاد از سوی آرسن ونگر سرمربی اسبق آرسنال و رییس کنونی بخش توسعه جهانی فیفا مطرح شده‌است.
این جلسات قرار است فردا و پنجشنبه برگزار شوند و در این جلسه در مورد مسائل مختلفی از جمله سلامتی بازیکنان، بازه برگزاری بازی های ملی، برگزاری دو سالانه جام جهانی و مسائل مختلف دیگر بحث و تبادل نظر خواهد شد.
پیش از این اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)  کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کُنمبول) با این طرح مخالفت کرده بودند ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای. اف. سی) از این طرح پیشنهادی حمایت کرده است.
باید منتظر ماند و دید نتیجه این جلسه چه چیزی خواهد بود و مربیان تیم های ملی با این طرح جنجالی فیفا موافقت خواهند کرد یا برآیند نظرات مربیان ملی مخالفت با این طرح خواهد بود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала