Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت مودریچ با برگزاری جام جهانی در هر دو سال

© AP Photo / Christophe EnaИгрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду "Золотой мяч" в Париже, Франция
Игрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду Золотой мяч в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با شاختار، با برگزاری جام جهانی در هر دو سال مخالفت کرد و کریم بنزما را شایستۀ کسب توپ طلای سال 2021، عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها دو موضوع مهم به سرخط داغ روزنامه‌ها ونشریه‌های ورزشی مبدل شده و مجالس ورزشی در مورد آن صحبت صورت می‌گیرد که یکی آن برگزاری جام جهانی در هر دو سال و دیگر آن توپ طلای سال 2021 می‌باشد.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید     Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
زیدان: بنزما شایسته کسب توپ طلا است
در همین رابطه لوکا مودریج هافبک کروات رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با شاختار صحبت کرد و ضمن اعلام مخالفتش با برگزاری جام جهانی در هر دو سال، کریم بنزما را شایستۀ کسب توپ طلای سال 2021 عنوان کرد.
مودریچ به خبرنگاران در مورد فرمت احتمالی و جدید جام جهانی گفت:" مفهومی ندارد. این مسابقات هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و همه منتظرش هستند و همین موضوع  این تورنمنت را جالب می‌کند. دوست ندارم که هر دو سال یک بار این بازی‌ها را ببینم هر چند که از ما زیاد سوال نمی‌پرسند. سعی می کنند بدون توجه به بازیکنان و مربیان تصمیم بگیرند. من موافق نیستم اما نمی‌دانم که چه خواهد شد".
وی در مورد بنزما و توپ طلا گفت:" بینیم چه می شود. گزینه‌هایی هستند که می توانند برنده شوند. از نظر من کریم یکی از آن‌ها است. امیدوارم که برنده شود چرا که به خاطر کارهایش در این فصل و مسیرش لیاقتش را داشته است، به خصوص در سال‌های اخیر. همیشه سطح خوبی داشته و بالاخره در تیم ملی فرانسه توانست جام ببرد و حضورش برای کسب جوایز مهم است. امیدوارم که برنده شود چرا که لیاقتش را دارد."
مودریچ در حالی از بنزما حمایت می‌کند که قبل از این رونالدو نازاریو، زیدان و دشان نیز از این بازیکن فرانسوی اعلام حمایت کرده ‌بودند و وی را شایستۀ کسب توپ طلا دانسته بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала