Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناممکن بود مسی برای بارسا رایگان بازی کند

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
تونی فریکسا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در انتخابات قبلی که زمانی سخنگوی باشگاه نیز بود، در مورد رایگان بازی کردن مسی برای این باشگاه صحبت کرد و اظهار داشت که چنین چیزی ناممکن بود.
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
ورزش
لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسا "رایگان بازی کند"
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که هیئت مدیره باشگاه بارسلونا موفق به حفظ و تمدید قرارداد مسی نشد، خوان لاپورتا در گفت‌وگویی اظهار داشت که وی امیدوار به بازی کردن لئو به صورت رایگان بود اما ستاره آرجانتینی چنین نکرد و راهی پاریسن‌جرمن شد.
این حرف‌های لاپورتا واکنش‌های زیادی به همراه داشت و برخی‌ها مدعی شدند که رییس باشگاه ناتوانی خودش را با چنین حرف‌هایی می‌خواهد پنهان کند و ملامتی را گردن مسی بیندازد.
حالا تونی فریکسا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در انتخابات قبلی که زمانی سخنگوی باشگاه نیز بود، در مورد رایگان بازی کردن مسی برای این باشگاه صحبت کرد و اظهار داشت که چنین چیزی ناممکن بود.
وی به مارکا در این مورد گفت:" این ایده که مسی باید به صورت رایگان برای بارسا بازی کند یک اظهار نظر خوش‌بینانه و شخصی بود. برنامۀ هیئت مدیره برای تمدید قرارداد مسی شامل بازی رایگان وی نمی‌شد واز نظر بازی جوانمردانه مالی نیز غیرممکن است. چنین چیزی بیشتر به یک حکایت می‌ماند."
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مسی برای ماندن در بارسا حاضر به کاهش 50 درصدی دستمزدش شده بود و از بسیاری امتیازات خود گذشته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала