پدر آمریکایی پسر 15 ساله خود را با سنگ کشت

© AP Photo / Mike Grollپدر آمریکایی با سنگ پسر 15 ساله خود را کشت
پدر آمریکایی با سنگ پسر 15 ساله خود را کشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
منابع رسانه‌ای گزارش دادند، یک آمریکایی در ایالت آرکانزاس جان پسر 15 ساله خود را با ضربات سنگ گرفت و یک زن 42 ساله هم با ضربات متعدد چاقو کشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، مقام‌های آمریکایی از «فورت اسمیت» ایالت آرکانزاس خبر دادند، حداقل سه نفر شامل یک نوجوان 15 ساله در خشونت‌ها در این شهر کشته شده و یک مامور پلیس هم زخمی شدند.
اداره پلیس فورت اسمیت اعلام کرد  که یک مامور پلیس این اداره برای دفاع از خود در برابر حملات با چاقو توسط یک ضارب از سلاح استفاده کرد و او را کشت.
اداره پلیس فورت اسمیت گفته که این مامور از ناحیه سر و گردن زخمی شده و اکنون در بیمارستان در حال عمل جراحی به منظور مداوای جراحات است.
تیراندازی مرگبار در امریکا؛ 15 کشته و زخمی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
تیراندازی مرگبار در امریکا؛ 15 کشته و زخمی
«دنی بیکر» رئیس پلیس فورت اسمیت در جمع خبرنگاران اعلام کرد، مامور پلیس این اداره بعد از دریافت گزارشی مبنی بر درگیری خود را به صحنه رساند و مشاهده کرد که ضارب در حال درگیری با پسر 15 ساله خودش است.
به گفته دنی بیکر، فرد ضارب با ضربات سنگ به سر پسر نوجوانش او را کشت و سپس با ضربات چاقو به گردن و گلوی مامور پلیس با او گلاویز شد.
به گفته پلیس آمریکا، نوجوان 15 ساله بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد و ماموران پلیس در یک خانه در نزدیکی محل درگیری در فورت اسمیت، جسد بی جان یک زن 42 ساله را پیدا کردند که او نیز با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.
مقام‌های پلیس فورت اسمیت از آغاز تحقیقات خبر دادند اما درباره عامل یا عوامل قتل‌ نوجوان 15 ساله، زن 42 ساله، انگیزه احتمالی این قتل‌ها و ارتباط احتمالی آنها با هم اظهارنظری نکرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала