Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو مهمان ویژۀ پی‌اس‌جی؛ بارسایی‌ها اما عصابنی و خشمگین

© AP Photo / Christophe EnaБразильский футболист Роналдиньо целует свой приз лучшему футболисту года в Европе, 2005 год
Бразильский футболист Роналдиньо целует свой приз лучшему футболисту года в Европе, 2005 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
پاسخ مثبت ستاره برازیلی به دعوت مدیران باشگاه پاری‌سن‌جرمن، خشم وعصبانیت بارسایی‌ها را برانگیخت.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به عنوان مهمان ویژه تماشاگر دیدار امشب پاری‌سن‌جرمن و لایپزیگ خواهد بود.
Полузащитник Пари Сен-Жермен Роналдиньо после забитого мяча в Труа, 2002 год  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
ورزش
تبریک تولد 51 سالگی پی‌اس‌جی توسط رونالدینیو+عکس
نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که مدیران بارسلونا به شدت از دست رونالدینیو عصبانی و خشمگین هستند. رونالدینیو که در حال حاضر سفیر باشگاه بارسلونا محسوب می شود و کاتالان ها به او حقوق می دهند و از سویی دو باشگاه رابطه بسیار بدی با هم دارند.
این نخستین باری نیست که رونالدینیو باعث ناراحتی بارسایی‌ها می‌شود. او بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا ورود او به پاریس را خوشامد گفت. این اتفاق به شدت جنجال ایجاد کرد آن هم در حالی که در آن زمان بارسایی ها از جدایی لئو به شدت ناراحت و دلخور بودند.
تنش‌های بسیاری در سال‌های اخیر بین دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن وجود داشته که آغاز آن با پرداخت حق فسخ نیمار در سال 2017 و انتقال این بازیکن به پایتخت فرانسه همراه بود. جذب لیونل مسی در تابستان امسال نیز به این تنش‌ها بیش از پیش دامن زد.
رونالدینیو در سال 2003 با 32 میلیون یورو از پی اس جی راهی بارسلونا شد. رونی در پاریس در 77 بازی 25 گل زد و 17 پاس گل داد و در بارسا با ثبت 94 گل و 71 پاس گل در 207 بازی به یک اسطوره تبدیل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала