Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر در لبۀ پرتگاه؛ توصیه رونالدو به سران منچستر

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد، سران باشگاه منچستریونایتد برای تغییر سرمربی این تیم دست به کار شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد شنبه در زمین لسترسیتی متحمل شکست 4 -2 شد. یونایتد توانسته بود بازی را در دقایق پایانی به تساوی 2 - 2 بکشاند ولی خیلی زود گل سوم را دریافت کرد و در ادامه لستر گل چهارم را نیز به ثمر رساند.
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
تیره‌گی در روابط رونالدو با سولسشر؛ کریس چه کسی را برای هدایت یونایتد مناسب می‌بیند؟
موج انتقادات از اوله گنار سولسشر بالا گرفته چرا که شیاطین سرخ که یکی از امیدهای قهرمانی بودند، حالا 5 امتیاز با چلسی صدرنشین اختلاف دارند و روند نتیجه گیری های تیم در ماه گذشته نیز اصلا خوب نبوده است.
در تازه‌ترین مورد، برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» در شبکه مگای اسپانیا مدعی شده که مدیران باشگاه منچستریونایتد به توصیه کریستیانو رونالدو با زین‌الدین زیدان تماس گرفته‌اند و احتمال حضور سرمربی پیشین رئال مادرید روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ به جای سولسشایر را مورد بررسی قرار داده‌اند.
سولسشرکه در ماه دسامبر 2018 در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاکنون در 162 بازی روی نیکمت من‌‌یونایتد نشسته و آمار 89 برد، 36 تساوی و 37 باخت را از خود برجای گذاشته است.
از سوی هم، نشریه اسپانیایی مارکا، پس از شکست منچستریونایتد مقابل لسترسیتی اقدام به برپایی یک نظرسنجی از هواداران فوتبال کرده تا نسبت به آینده سولسشر نظر بدهند.
در این نظرسنجی بیش از 2 هزار نفر شرکت کرده‌اند و 87 درصد اعتقاد دارند که این سرمربی همین حالا باید از منچستر اخراج شود. مارکا از کونته، زیدان، تن هاگ و گراهام پاتر به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشر نام برده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала