Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام روحیه بخش رونالدو قبل از بازی دشوار + عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در آستانۀ دیدار با آتالانتا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، با انتشار پیامی از هم‌تیمی‌هایش خواست تا خود شان را ثابت سازند و نشان دهند که چه کیفیتی دارند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در چند هفته آخر نتایج مطلوبی کسب نکرده و شکست 2-4 برابر لسترسیتی در لیگ، سبب انتقادهای زیادی از شیاطین سرخ شده است.
با این حال این تیم فردا شب در ورزشگاه الدترافورد و چهارچوب هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان آتالانتا خواهد بود و شاگردان سولسشر آزمون سخت دیگر در پیش دارند.
در آستانۀ این دیدار مهم کریستیانو رونالدو که تأثیر زیادی بالای ستاره‌های تیم دارد و یکی از بازیکنان مهم در رختکن یونایتد است، با انتشار پیامی در انستاگرام از هم‌تیمی‌هایش خواست تا با روحیه بلند به میدان بروند و کیفیت تیم و خود شان را ثابت کنند.
او در انستاگرام نوشت:" زمان ما در راه است! ما باید نشان دهیم که چه کیفیتی داریم و لیگ قهرمانان بهترین رقابت برای اثبات خود به جهان است. بهانه ای نیست! بیا بریم."
View this post on Instagram
A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano)
رونالدو در حالی این پیام را نشر کرده است که بخش بزرگی از انتقادها که به یونایتد وارد است، مربوط به او می‌شود و تلاش دارد تا با بهتر کردن شرایط خودش را انتقادات شدید رها سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала