Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار بارسلونا و ستاره فرانسوی به درگیری می‌کشد؟

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
طبق گزارش نشریه کاتالونیایی، سران باشگاه بارسلونا از مهاجم فرانسوی ای تیم خسته و عصبانی شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت بیش از هر زمان دیگری نزدیک است، اما بارسلونا او را نیمکت نشین می کند ، مگر اینکه او قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
بی‌میلی دمبله به تمدید قرارداد با بارسلونا
دمبله از هفته اول نوامبر آماده بازی است. اما مذاکرات تمدید قرارداد او دائماً ببه بن بست  برخورد می کند. نکته جالب این است که رونالد کومان پس از شکایت بارسا از سرعت عمل در حمله ، منتظر بازگشت امثال دمبله بوده است.
در همین رابطه، اسپورت کاتالونیا نوشت که بارسلونا از دست ستاره فرانسوی خود عصبانی و خسته شده است. زیرا این بازیکن روند مذاکرات را کاملاً طولانی کرده و مشخص نیست تصمیمش به چه شکل است.
ستاره فرانسوی خواهان ماندن است ولی مدیر برنامه‌های او می‌خواهد قراردادی بهتر برای موکلش امضا کند. بارسلونا به نظر کوتاه نخواهد آمد و مدعی شده که اگر دمبله این قرارداد را امضا نکند، این بازیکن حق ندارد تا پایان فصل برای تیم بازی کند.
سران باشگاه کتالانی می‌خواهد با تحت فشار قراردادن دمبله باعث تمدید قرارداد او شود. آنها گفته‌اند که اگر در سال منتهی به جام جهانی بازی نکنی، فرصت حضور در قطر را از دست خواهی داد. بارسلونا با همه این ترفندها، همچنان در متقاعد کردن دمبله ناکام مانده و به خاطر همین خسته و عصبانی شده است.
یشنهاد بارسلونا تمدید تا 2025 و کاهش دستمزد است و از دمبله خواسته شده تا در این مورد پاسخ نهایی بدهد. البته دمبله در آخرین تماس به مسئولان بارسا گفته که می‌خواهد فعلا روی بازگشت به فوتبالش تمرکز کند و بعد از آن با خیال اسوده درباره آینده‌اش تصمیم گیری خواهد گرفت.
اکنون باید دید که وضعیت دمبله در تیم بارسلونا چه خواهد شد. بسیاری امیدوار هستند که با بازگشت این ستاره فرانسوی، اوضاع در تیم آبی‌اناری نیز بهتر شود و کومان رنگ روزهای خوب را بیشتر ببیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала