افغانستان محور گفت و گوی وزیر دفاع روسیه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر افغانستان محور گفت و گوی وزیر دفاع روسیه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران
افغانستان محور گفت و گوی وزیر دفاع روسیه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه در دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بیان داشت، که قاچاق مواد مخدر و داعش تهدیدهای اصلی در افغانستان باقی می مانند.
دستگیری سه تن در پیوند به سوء استفاده از نام طالبان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
دستگیری سه تن در پیوند به سوء استفاده از نام طالبان در بغلان 
شایگو خاطر نشان کرد: « ارتباطات ما با پویایی زیاد در حال توسعه بوده و ماهیت چند وجهی دارند، تایید روشن این امر مبارزه مشترک و بزرگ ما علیه تروریسم بین المللی است. ما آماده هستیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ سرعت فعلی توسعه روابط ادامه دهیم. ما باید در خصوص مراحل بعدی در این راستا بحث و گفت و گو کنیم. ما آماده هستیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ سرعت فعلی توسعه روابط ادامه دهیم».
شایگو تاکید کرد، که در محدوده سوریه، ایران و روسیه به طور فعال با تروریسم بین المللی مقابله کردند.
وزیر دفاع روسیه افزود: « با حرکت به این سمت می توانیم این کار را در مناطق مختلف انجام دهیم، با در نظر گرفتن اینکه اوضاع ساده تر نشده است. بحث ما درباره افغانستان و تهدید هایی است که امروز از این منطقه می آید. یعنی قاچاق مواد مخدر و ظهور داعش در خاک کشورهای همسایه».
وزیر دفاع روسیه خاطر نشان کرد، که امسال وزارت دفاع روسیه و ایران برنامه های زیادی برای مراسم های مشترک دارند.
وی بیان داشت: «ما مطمئنن برای کار در این زمینه چیزی برای بحث داریم. امروز من پیشنهاد می کنم، که مهمترین مسائل همکاری روسیه و ایران در زمینه نظامی بررسی شود».
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала