Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا تیمی برای فتح ال‌کلاسیکو و لالیگا دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training
آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
اسطورۀ اسبق بارسلونا معتقد است که این تیم شانس قهرمانی در ال‌کلاسیکو و لالیگا را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا حالا تعداد زیادی بازیکن جوان در ترکیبش می بیند و برخی از این جوانان از همین حالا توانسته اند اعتماد رونالد کومان و هواداران را جلب کنند.
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
غیبت قطعی سه ستاره اصلی بارسا برابر دیناموکیف و رئال مادرید
شمار زیادی از این بازیکنان جوان عضوی از آکادمی لاماسیا بوده اند؛ آندرس اینیستا که به عنوان یکی از همین جوانان کارش را در بارسلونا آغاز کرد و به یکی باکیفیت ترین محصولات تاریخ لاماسیا و اسطوره باشگاه تبدیل شد.
این ستاره پیشین کاتالانی‌ها در خصوص وضعیت کنونی بازیکنان جوان، شرایط کومان و البته ال کلاسیکو صحبت کرده است. آندرس اینیستا در مصاحبه با ESPN گفت:
من فکر می کنم هواداران بارسلونا همیشه خوشبین هستند ، حتی بیشتر در مورد ال کلاسیکو. آنها بی صبرانه منتظر بازی هستند و تیمشان خوب بازی می کند و برنده می شود. بارسا تیمی برای فتح ال کلاسیکو و لالیگا دارد. امیدوارم خوب بازی کند و سه امتیاز را کسب کند.»
او در ادامه در خصوص ترکیب حال حاضر بارسا هم گفت:
«هرگز نباید فکر کنیم که بازیکنان 17 - 18 می توانند در این زمان، راه حل بارسلونا باشند. ما نمی توانیم بار مسئولیت تیم را بر عهده آنها بگذاریم. آنها باید کم کم تیم را همراهی کنند، برجسته تر شوند و سپس به یک بازیکن مهم تبدیل شوند.»
اینیستا در پایان در خصوص رونالد کومان اظهار داشت:
«به عنوان یک بازیکن سابق بارسلونا، آنالیز این موقعیت برای من کار سختی است زیرا شما وقتی بیرون تیم قرار دارید، چیزهایی می شنوید که اغلب واقعیت ندارند. اگر هنوز داخل تیم بودم، می توانستم بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنم
بارسلونا قرار است یکشنبه 24 اکتبر در اولین ال کلاسیکو فصل میزبان رئال مادرید باشد. کسب این پیروزی برای بارسا نه تنها به دلیل شروع ضعیف فصل، بلکه به دلیل نتایج بد آن در آخرین ال کلاسیکوها کلیدی خواهد بود.
آخرین باری که کاتالان ها رقبای اصلی خود را شکست دادند در سال 2019 بود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала