Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داکتری که ناجی جان هودار نیوکاسل شد: شعار خواندن هواداران برای من، بهترین لحظه زندگی‌ام بود

© REUTERS / Ritzau ScanpixБолельщики собираются на матч Англия - Дания на ЕВРО-2020
Болельщики собираются на матч Англия - Дания на ЕВРО-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
داکتر تام پریچارد که در دیدار تاتنهام – نیوکاسل، جان یکی از هواداران را که دچار ایست قلبی شده بود نجات داد، در گفت‌وگویی تشویق هواداران را بهترین لحظه‌ای زندگی‌اش عنوان کرده‌است.
هواداران باشگاه بوکا جونیورز Болельщики футбольных клубов Ривер Плейт и Бока Хуниорс в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
توقف بازی تاتنهام و نیوکاسل به خاطر سکته قلبی هوادار + عکس
به گزارش اسپوتنیک، در جریان دیدار دو تیم نیوکاسل و تاتنهام از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس که با پیروزی 2-3 لندنی‌ها به پایان رسید، یک هوادار دچار ایست قلبی شد و پس از توقف بازی، تیم صحی به کمک او شتافت و این هوادار نجات پیدا کرد.
پس از نجات این هوادار، سایر هواداران به داکتری که ناجی هوادار نیوکاسل شد، شعار خواندند و او را شدیداً تشویق کردند.
رهبر تیم صحی که داکتر که تام پریچارد نام دارد، حالا در مورد آن صحنۀ احساسی صحبت کرده و شعار خواندن هواداران را بهترین لحظه‌ای زندگی‌اش عنوان کرده‌ است.
او در گفت‌وگو با BBC گفت:" مشابه آن صحنه را بارها دیده‌ام اما تجربه آن را بیرون از شفاخانه نداشته‌ام. یک مرد میان‌سال به دلیل حمله قلبی روی چوکی‌اش نشسته و عملیات CPR در جریان بود. خوشبختانه همه چیز به سرعت دست به دست هم دادند و با حضور متخصص قلب توانستیم آن هوادار را به زندگی برگردانیم. اصلا نمی‌دانستم پشت سرم چه اتفاقی می‌افتد و تمام تمرکزم روی دستانم برای عملیات احیا بود. زمانی که به چوکی‌ام برگشتم نمی‌دانستم بازی متوقف شده است. مسئله فقط من نبودم و دوستان زیادی کمک کردند. زمانی که روی چوکی‌ام نشستم و چند هزار هوادار نام  من را به عنوان قهرمان فریاد می‌زدند یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام را سپری می‌کردم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала