Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بارسا: آماده‌ام و منتظر فرصت هستم + عکس

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا که در این فصل تا در بازی‌های رسمی برای بلوگرانا به میدان نرفته است، در مورد شرایط خودش صحبت کرد و از کادر فنی تیم خواست تا به او فرصت دهند تا خودش را ثابت کند.
به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا، اعتماد کومان را از دست داده است و از سوی این سرمربی آلمانی در بازی‌ها در ترکیب قرار نمی‌گیرد.
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
ورزش
اومتیتی با فشار بارسا در آستانه خروج از نیوکمپ
این مدافع که در چند فصل آخر همواره مصدوم بوده و دلیل دوری‌اش از ترکیب بارسا نیز همین‌ موضوع می‌باشد، حالا در مورد شرایط خودش با رسانه‌ها گفت‌وگو کرده و از کادر فنی تیم خواسته است تا به او فرصت دهند تا خودش را ثابت کند.
اومتیتی ​​در گفت‌وگو با موندو دپورتیوو گفت:" از نظر جسمی آماده‌ام و احساس بسیار خوبی دارم. من بسیار خوب تمرین می‌کنم و واقعاً می خواهم بازی کنم. منتظر فرصت هستم تا دوباره بازی کنم و خود را ثابت سازم. من واقعاً خوب هستم و نمی‌دانم چرا بازی نمی‌کنم؟ می‌دانم مدافعان میانی زیادی در تیم وجود دارد و باید برای به دست آوردن فرصت بجنگم. رقابت را درک می‌کنم و من آن را دوست دارم. من باید بیشتر از هم‌تیمی‌هایم کار کنم. اهمیتی به شرایط نمی‌دهم، زیرا من واقعاً رقابت را دوست دارم."
او در پاسخ به این پرسش که از کومان فرصت می‌خواهد، گفت:" من نمی‌توانم چیزی بخواهم، زیرا مربی تصمیمات خودش را می‌گیرد و من باید آن‌ها را بپذیرم. من باید تمرین کنم و نشان دهم که آماده هستم. باور دارم که برای کسب فرصت من باید خود را در زمین ثابت کنم."
ستاره فرانسوی در ادامه گفت:" فوتبال و بارسا زندگی من است. وقتی صحبت نمی‌کنم، مردم فکر می کنند اینکه هیچ کاری نمی‌کنم و تمام روز روی مبل خواب هستم، اما من حتی در خانه کار می‌کنم؛ هر روز تمرین می کنم تا بازی کنم."
اومتیتی در مورد سوت‌های انتقادی هواداران در آغاز فصل نیز پرداخت و گفت:" این خیلی به من صدمه زد. من هرگز فکر نمی‌کردم این اتفاق برای من در این باشگاه بیفتد زیرا من باشگاه را دوست دارم. من همه کارهایم را به درستی انجام می دهم و در حال حاضر همه چیز خوب است. من به دلیل مصدومیت شرایط سختی را گذرانده‌ام، اما در نهایت کار خود را انجام می دهم. تابستان گذشته پیشنهاداتی از باشگاه های دیگر داشتم، اما خودم را در هیچ جای دیگری ندیدم."
اومتیتی در حال در مورد شرایطش در بارسلونا صحبت کرده‌است که در تابستان گذشته برای ماندن در نیوکمپ در برابر لاپورتا گریه کرد و از رییس باشگاه خواست تا به او فرصت دهد تا خودش را ثابت کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала