Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌توانیم رقابت کنیم، اما انتظار قهرمانی را نداشته باشید!

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
رونالد کومان می گوید که نمی توان از این بارسلونا انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشت اما آن ها می توانند از گروهشان صعود کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسا بار دیگر تکرار کرد که در فصل جدید، انتظارات از این تیم نباید زیاد باشد ولی تیمش برای همه جام ها رقابت خواهد کرد.
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
غیبت قطعی سه ستاره اصلی بارسا برابر دیناموکیف و رئال مادرید
سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. مرد هالندی در خصوص رویارویی شاگردانش در بازی برابر دیناموکیف گفت:
«درست است که سال گذشته با آن ها بازی کردیم اما امسال آن ها تیم بهتری دارند. به وضوح می‌دانیم که از بازی چه می‌خواهیم اینکه آینده ما در لیگ قهرمانان با مشکل رو به رو است درست است  با توجه به دو شکست اخیرمان دیگر کاری جز پیروزی نباید انجام دهیم.»
کومان در ادامه در خصوص شانس بارسا در لیگ قهرمانان گفت:
«می توانیم رقابت کنیم ولی توقع قهرمانی نداشته باشید. نیمه نهایی، فینال لیگ قهرمانان. این ها چیزهایی نیستند که اکنون وقت صحبت در موردشان باشد. تلاش می‌کنیم در این رقابت همه کار کنیم مصدومان ما هنوز در وضعیت عالی نیستند ولی به دنبال بدست آوردن بهترین شرایط خود هستند.»
در حالیکه هفته ای سرنوشت ساز برای بارسلونا و رونالد کومان در پیش است، مشکلات این تیم همچنان پابرجاست. آبی اناری ها برای حفظ شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی مقابل حریف اوکراینی احتیاج دارند و ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید هم همیشه تحت هر شرایطی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
غیبت پدری به عنوان یکی از مهره های کلیدی خط میانی، ضربه بزرگی خواهد بود اما علاوه بر او عثمان دمبله و رونالد آرائوخو هم شرایط بازی را پیدا نکرده اند و سرمربی سابق هلند در وقفه بازی های ملی از این مسئله خبر داشت.
بارسلونا فرداشب و در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف می‌رود. این بازی ساعت 9:15 به وقت افغانستان برگزار می‌شود.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала