Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دروازه‌بان چلسی به عدم حضورش در میان نامزدان توپ طلا

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
ادواردو مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، عدم حضورش در میان نامزدان توپ طلا را بی عدالتی نمی‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مجله «فرانس فوتبال» نام‌های 30 نامزد جایزه توپ طلای فوتبال جهان در سال 2021 را اعلام کرد و ستاره‌های مطرح از لیگ‌های مختلف در این فهرست قرار داشتند.
ادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
ورزش
نمایش درخشان مندی در لیگ قهرمانان؛ 10 کلین شیت در 14 بازی + عکس
انتظار می‌رفت با توجه به قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم لندنی بیشترین نماینده را در میان نامزدان داشته باشد که همینطور نیز شد، اما در کمال تعجب همگان نام ادواردو مندی دروازه‌بان سنگالی آبی‌ها در میان نامزدان بود و این موضوع سبب انتقاد هواداران، بازیکنان و کادرفنی چلسی شد.
مندی اما این موضوع را بی‌ عدالتی نمی‌داند و مدعی است که نبودن نامش در فهرست سبب بیشتر شدن انگیزۀ او شده است.
او در این مورد به کانال + گفت:" من وقتی فهرست را دیدم و نبود نامم مطمئن شدم، پیام‌های زیادی از نزدیکان و برخی‌ها که حتی آن‌ها را نمی‌شناسم دریافت کردم و آن‌ها به من دل‌گرمی دادند. به نظر این خیلی مهم است و دستآورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود."
او در ادامه افزود:" به نظر من این بی عدالتی نیست. این چیزی است که به من انگیزه می دهد تا پیش بروم، کار کنم و در سطح باشگاهی و ملی بیشتر و بهتر بازی کنم. همانطور که بعد از بازی با تیم ملی گفتم، این آزادی رأی و بیان روزنامه نگاران است و آنها با شرافت و وظیفه شناسی رای می‌دهند."
مندی در حالی در فهرست 30 نامزد توپ طلا قرار ندارد که از چلسی ستاره‌هایی چون آزپلیکوئیتا، کانته، مونت و لوکاکو که فصل گذشته در اینتر توپ می‌زد، شامل این فهرست می‌باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала