پسکوف: روسیه انتظار دارد در نشست "فرمت مسکو" گفتگوها میان طرفین ادامه یابد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель руководителя администрации президента, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков
Заместитель руководителя администрации президента, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
 سخنگوی رئیس جمهور روسیه می‌گوید که روسیه انتظار دارد که در نشست درباره افغانستان گفتگوها و تبادل نظرات ادامه یابد.
 
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت، مسکو از نشست "فرمت مسکو" درباره افغانستان انتظار ادامه گفتگوها و تبادل نظرات را دارد.
 هیات طالبان به رهبری عبدالسلام حنفی عازم مسکو شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
هیات طالبان به رهبری عبدالسلام حنفی عازم مسکو شد
پسکوف در پاسخ به این سوال که روسیه از مذاکرات در مورد افغانستان در قالب "فرمت مسکو" که فردا برگزار می شود، چه انتظاری دارد، اظهارداشت: "ادامه گفتگوها، تبادل نظرات و مقایسه.
سومین نشست مشورتی  "فرمت مسکو"  20 برگزار می‌شود و «عبدالسلام حنفی» معاون نخست وزیر طالبان در رأس هیئتی برای شرکت در این نشست عازم مسکو شده است.
به گفته «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه پوتین و مدیر بخش دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه، در این نشست مسکو قرار است مشورت‌های خود را درباره چگونگی حل و فصل سازنده مشکلات افغانستان به طالبان منتقل کند.
نماینده ویژه پوتین همچنین تصریح کرد که مانند بسیاری از دیگر کشورها، برای روسیه مسئله مبارزه با مواد مخدر و مقابله با تهدیدات تروریستی در اولویت قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала