Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان: "بازی با پورتو بدترین عملکرد میلان بود"

© REUTERS / John Sibley Livepicزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سویدنی آث میلان عمل‌کرد تیم‌اش برابر پورتو را مورد انتقاد قرار داد و از ان ابراز نارضایتی نمود.
به گزارش اسپوتنیگ؛ شب قبل تیم فوتبال آث میلان در خانه پورتو تن به شکست داد و نمایش ناامید کننده‌ای داشت.
این شکست که سومین ناکامی یاران زلاتان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری بود با تنها گل لوییز دیاز به سود تیم پرتگالی خاتمه یافت.
زلاتان ابراهیموویچ که پس از دیرزمانی از مصدومیت بهبودی یافته و به میادین برگشته بود، دیشب به عنوان یار تعویضی در دقیقه 58 به جای اولیویه ژیرو وارد زمین شد ولی پس از بازی در صحبت با مدیاست از عملکرد تیم‌اش انتقاد نمود:
"این بدترین عملکرد ما در سه بازی مرحله گروهی بود و ما شایسته دریافت هیچ امتیازی نبودیم. گاهی می‌توانید بد بازی کنید اما باز هم با امتیاز به خانه بروید و این بازی بد اهمیتی ندارد."
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
ورزش
پورتو 1 میلان 0 ؛ پیولی مرد اروپا نیست
زلاتان همچنان در ادامه اضافه کرد:
"ما باید به خاطر داشته باشیم که این اولین تجربه حضوردر لیگ قهرمانان برای بسیاری از بازیکنان ماست و آنها نیاز دارند رشد کنند. می‌توانید ببینید که در سری A آنها تجربه بیشتری دارند، نبض بازی را در دست می‌گیرند و به خوبی لیگ را می‌شناسند. آنها در لیگ قهرمانان نیز پس از هر بازی رشد می‌کنند."
البته در این بازی روسونری با شماری از مصدومان به میدان رفت زیرا تئو هرناندز، براهیم دیاز و فرانک کسیه محروم بودند که نمی‌توانستند این تیم را همراهی کنند.
ملی پوش سابق سویدنی در مورد لشکر مصدومیت‌های میلان گفت:
"ما بازیکنانی را دراختیار نداشتیم اما فوتبال همین است. من به تازگی برگشتم و خوشحالم که بازی کردم اما نیاز به دقایق بیشتری دارم تا آماده شوم. سه بازی دیگر باقی مانده است. ما فصل گذشته برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جنگیدیم، بنابراین تا جایی که ممکن باشد به این رقابت ادامه خواهیم داد. من اطمینان دارم که پیروزی دور از دسترس نیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала