Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیناموکیف تهدید بزرگ برای بارسا؛ نمایندۀ اوکراین تجربه نابودی کاتالان‌ها را دارد + ویدیو

© Sputnik / Евгений Котенко /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه دیناموکیف
باشگاه دیناموکیف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
دیناموکیف در سال 1997، بدترین شکست خانگی بارسلونا را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رقم زده است و امشب هم حریف دست و پا بسته نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا که در دو بازی قبلی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برابر بایرن مونیخ و بنفیکا شکست خورده و در حال حاضر بدون امتیاز در قعر جدول E قرار دارد، امشب ساعت 21:30 در نیوکمپ میزبان دیناموکیف نماینده اوکراین خواهد بود و امیدوار است تا نخستین پیروزی خود را کسب کند و به صعود به مرحله بعدی امیدوار بماند.
این تیم اما می‌تواند برای بارسلونا را نابود کند زیرا تجربه چنین کار را دارد و در سال 1997، بدترین شکست خانگی کاتالان‌ها را رقم زده است.
بارسلونا که در آن سال‌ها پُر ستاره بود و بازیکنانی چون ریوالدو، لوییس فیگو، فرناندو کوتو و پویول را در اختیار داشت و فن خال این تیم را هدایت می‌کرد، در خانه با نتیجه 0-4 شکست خورد و در برابر هوادارانش تحقیر شد.
در آن بازی  آندری شوچنکو که آن زمان نام و نشان چندانی نداشت، دست به کار بزرگی زد و برابر بلوگرانا در 45 دقیقۀ نیمه نخست موفق به هتریک شد تا نامش را سر زبان‌ها بیندازد.
بارسا در نیمه دوم یک گُل دیگر دریافت کرد و ربروف موفق شد تاریخ سازی تیمش را تکمیل کند و در کنار نام شوچنکو، خودش را در تاریخ ماندگار سازد.
امسال نیز این تیم ‌می‌تواند تهدید بزرگی برای بارسلونا محسوب شود زیرا شکست و تساوی برای کاتالان‌ها حکم حذف از این رقابت‌ها را دارد و اگر چنین اتفاقی بیفتد کاتالان‌ها هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فوتبال نابود خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала