Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی، بنزما و کریستیانو؛ رقابت کلاسیک میان سه ستاره برای توپ طلا

© padrien80Stade du Barca, ballon d'or
Stade du Barca, ballon d'or - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
کریم بنزما از رئال، مسی از پاری‌سن‌ژرمن و کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد سه ستاره‌ای هستند که رقابت شدید برسر توپ طلا دارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ 170 خبرنگار فرانس فوتبال در سراسر جهان پراکنده شده‌اند که وظیفه دارند بهترین بازیکن جهان را در سال 2021 انتخاب کنند. رای گیری از 9 اکتوبر آغاز شده و نیمه شب 24 اکتوبر به پایان می‌رسد.
تقویم فوتبال سه مسابقه هیجان انگیز برای سه نام بزرگ ایجاد کرده که امیدوارند در روز پایانی رای گیری بتوانند جایزه توپ طلا را به دست آورند و کریم بنزما، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همگی با کارهای سختی روبرو هستند.
بنزما اولین بازیکنی است که بازی‌اش را انجام خواهد دا، زیرا رئال مادرید از ساعت 6:45 شام به وقت کابل، یکشنبه دوم اسد به مصاف بارسلونا می‌رود. منچستریونایتد با کریستیانو یکشنبه ساعت 8:00 شب به وقت کابل به مصاف لیورپول می‌رود و پاری‌سن‌ژرمن با مسی ساعت 11:15 شب به وقت کابل با المپیک مارسی روبرو می‌شود.
همه چیز می‌تواند روز یکشنبه مشخص شود، حتی اگر نام برنده تا 29 اکتوبر در پاریس مشخص نشود. این سه نفر نیز تنها مدعی نیستند. روبرت لواندوفسکی و جورجینیو هر دو احساس می‌کنند که خودشان شانس زیادی برای دریافت جایزه دارند.
بنزما سابقه خوبی در نیوکمپ دارد و او به بارسلونا بر می‌گردد و کاتالان‌ها در شرایط بدی قراردارند.
مسی به نوبه خود سعی می‌کند بهترین فرم خود را در پارک دو پرنس پیدا کند، اما در باشگاه به راحتی در حال پیشرفت است و می‌تواند در بازی مقابل مارسی بدرخشد.
کریستیانو را نیز نمی‌توان رد کرد، حتی اگر امسال او را با سطوحی که در سال‌های گذشته کسب کرده بود و سطوحی که بسیاری از نام‌های بزرگ دیگر در بازی نشان می‌دادند، فاصله زیادی داشت. سر الکس فرگوسن نیز پشتیبان شماره 7 منچستریونایتد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала