Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیاز مبرم یونایتد به جذب این 4 ستاره در زمستان

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
یونایتد با وجود جذب رونالدو و چند ستاره دیگر تا اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده و نیاز دارد تا در زمستان بیشتر تقویت شود و جذب 4 ستاره می‌تواند به بهتر شدن این تیم کمک کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد در پنجرۀ نقل‌وانتقالات قبلی فعالیت چشم‌گیری داشت و ستاره‌های چون رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران را به خدمت گرفت. با این وجود این تیم نتایج قابل قبولی کسب نکرده و کارشناسان معتقد اند که این تیم نیاز به تقویت بیشتر در خط دفاعی، میانی و حمله دارد.
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
تیره‌گی در روابط رونالدو با سولسشر؛ کریس چه کسی را برای هدایت یونایتد مناسب می‌بیند؟
به باور کارشناسان، شیاطین سرخ‌ می‌تواند در زمستان پیشرو 4 ستاره دیگر به خدمت بگیرد تا به مدعی اصلی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا مبدل شود و فصل را با ناکامی به پایان نرساند.
یونایتد برای خط دفاع می‌تواند نیکلاس سوله را از بایرن مونیخ جذب کند که قراردادش تا پایان فصل با باواریایی‌ها اعتبار دارد و حضور این بازیکن می‌تواند در کنار واران و مگوایر به قدرت دفاعی این تیم کمک کند.
دنیس زکریا هافبک سوئیسی گلادباخ که شرایط مشابه با سوله دارد، گزینه مناسبی برای شیاطین سرخ در خط میانی محسوب می‌شود و سولسشر باید برای تقویت خط هافبک تیمش اقدام به جذب این ستاره جوان کند.
منچستر در دفاع راست در فصل جاری مشکلات فراوانی داشته و اشتباهات وان بیساکا سبب شده تا این تیم ضربات سنگینی ببیند و جذب یک مدافع راست برای یونایتد حتمی است.
بهترین گزینه برای شیاطین سرخ، نوصیر مزروعی دفاع راست 23 سالۀ آژاکس است که قراردادش همانند زکریا و سوله در پایان فصل به پایان می‌رسد.
بوبکر کامارا، مدافع 21 ساله و فرانسوی مارسی نیز می‌تواند به یونایتد در خط دفاعی کمک زیادی کند و با قرار گرفتن در سمت چپ خط دفاعی، رونالدو را تقویت کند و فاز تهاجمی این تیم را آتشین سازد.
همۀ این بازیکن تا پایان فصل با تیم‌های شان قرارداد دارند و جذب آن‌ها در زمستان برای یونایتد هزینه کمی خواهد داشت و اگر سولسشر خواهان تقویت تیمش است، این گزینه‌های می‌تواند هم ارزان و هم مفید واقع شوند.
این بازیکنان در حالی به یونایتد لینک شده‌اند که مدیران ارشد باشگاه برای تقویت تیم در زمستان بودیجه 83 میلیون یورویی در نظر گرفته اند، اما شرط گذشته اند که تنها در صورتی این پول را در اختیار سولسشر قرار خواهند داد که این سرمربی نروژی بتواند تیمش را در جمع مدعیان لیگ برتر حفظ کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала