Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار رئیس یوفا به رئیس فیفا: جام جهانی هر دو سال یکبار «عواقب وحشتناکی» دارد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین رئیس یوفا، به جانی اینفانتینو رییس فیفا هشدار داده است تا از برگزاری جام در هر دو سال منصرف شود زیرا چنین طرحی می‌تواند عواقب وحشتناکی در پی خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) تصمیم دارد تا فارمت جدید برگزاری جام جهانی در هر دو سال را معرفی کند و این نهاد می‌خواهد چنین طرحی را کنگره بعدی خود که قرار است در دسامبر برگزار شود، به رای بگذارند.
World Cup Trophy before the start of the final match of the FIFA World Cup between the national teams of Croatia and France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
ورزش
تصمیم جدی فیفا برای جام جهانی هر دوسال یکبار
تمام211 فدراسیون در رأی گیری شرکت خواهند کرد و این تصمیم با رای اکثریت به سادگی گرفته می‌شود، در حالی که یوفا و کونمبول هر دو مخالف این پروژه و ایده افزایش تعداد شرکت کنندگان در جام جهانی به 48 تیم هستند و نمی‌خواهند چنین طرحی اجرایی شود.
حالا الکساندر چفرین رئیس یوفا، به جانی اینفانتینو رییس فیفا هشدار داده است تا از برگزاری جام در هر دو سال منصرف شود زیرا چنین طرحی می‌تواند عواقب وحشتناکی در پی خواهد داشت.
رییس یوفا این موضوع را با رویترز مطرح کرد و گفت:" من به طور جدی از شما(اینفانتینو) و فیفا می خواهم که برای رأی دادن به طرح برگزاری جام جهانی در هر دو سالفشار نیاورند، زیرا این می‌تواند عواقب وحشتناکی برای فوتبال به طور کلی در پی داشته باشد."
وی در ادامه افزود:" من فکر نمی‌کنم عاقلانه باشد که در مورد چنین موضوعی رای بدهیم. نه تنها به این دلیل که ما باید عواقب شدیدی را در آینده تجربه کنیم، بلکه به این دلیل است که سهامداران مانند باشگاه ها و لیگ‌ها رای ندارند و این ایده برای آن‌ها قابل قبول نیست."
رئیس یوفا در حالی به رئیس فیفا هشدار می‌دهد که اتحادیه باشگاه‌ها و بازیکنان با برگزای چنین طرحی موافق نستند و برگزاری جام جهانی را سبب فشرده شدن بیشتر بازی‌ها می‌دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала