Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهام باج‌گیری به بنزما؛ کریم قبل از رفتن به نیوکمپ، به دادگاه می‌رود؟

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
کریم بنزما متهم به «تلاش برای اخاذی و باج گیری» از هم وطن خود، ماتیو ولبوئنا، در سال 2015 است و دادگاه وی ناوقت امروز برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماتئو والبوئنا که در سال 2015 در باشگاه سابق کریم بنزما، المپیک لیون بازی می کرد، در آن زمان مدعی شد که مردانی بارها از طریق مکالمه تلفنی از او در خواست دستکم 100 هزار یورو کرده‌اند که اگر این بازیکن حاضر به پرداخت نباشد، ویدئوی هم‌خوابی او و شریک زندگی‌اش را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند کرد.
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2020
ورزش
بنزما هنوز درگیر دادگاه؛ اتهام: اخاذی به خاطر یک فیلم غیر اخلاقی
بعدها مشخص شد که این مردان بواسطه نزدیکی با کریم بنزما، از مهاجم رئال خواسته‌اند تا ولبوئنا را تحت فشار قرار دهد. شواهد نشان می داد که بنزما در اردوی تیم ملی تلاش کرده تا هم‌تیمی‌اش را برای پرداخت باج قانع کند.
کریم بنزما با وجود شایستگی‌های فوتبالی فراوان از آن تاریخ به بعد هیچگاه به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت نشد. این ستاره فرانسوی که در چند ماه آخر به تیم ملی بازگشته است، حالا در آستانه رهایی و یا مجازات بخاطر این قضیه قرار دارد و رسانه‌های فرانسوی می‌گویند که پس از 6 سال، محاکمه ستاره رئال به فردا برگزار خواهد شد.
از بنزما خواسته شده تا به عنوان متهم در دادگاه حاضر شود اما وکیل این ستاره فرانسوی گفته است که وی به دلیل تعهدات حرفه‌ای نمی‌توان در به ناوقت امروز در دادگاه حاضر شود و درخواست برگزاری دادگاه را به صورت غیابی کرده است.
سازمان‌های قضایی می‌گویند که در صورت محکومیت بنزما، وی تا تا 5 سال زندان و 75،000 یورو (63،400 پوند) جریمه محکوم می‌شود.
به این ترتیب قرار است نیست تا بنزما در دادگاه حاضر شود و می‌تواند به تمرین بپردازد و خودش را برای ال‌کلاسیکو آماده سازد که قرار است یکشنبه آینده برگزار شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала